Víceleté partnerství klade důraz na oblast „transformace tabáku“ zaměřenou na portfolio produktů s potenciálně sníženým rizikem. V rámci dohody bude BAT úzce spolupracovat s McLaren Applied Technologies a sdílet technologické know-how v oblasti baterií, moderních materiálů a designu.
Cílem BAT v oblasti „transformace tabáku“ je poskytovat zákazníkům méně rizikové možnosti konzumace tabáku a nikotinu. Tímto partnerstvím získává společnost BAT platformu pro urychlení této cesty a potvrzuje svůj závazek snižovat zdravotní dopady konzumace tabáku.
Partnerství sdružuje dvě firmy se společnou vášní pro technologie, inovace a design a zároveň s jasnou touhou podporovat ve svém podnikání smysluplné změny.
Jako globální partner týmu McLaren formule 1 bude mít BAT v průběhu sezóny zajištěnou vizibilitu na vozech i mimo ně, a to v souladu s platnými předpisy a legislativou. Nová platforma společnosti BAT „A Better Tomorrow“ bude uvedena 14. února v rámci představení vozů McLaren pro sezónu 2019.
V souvislosti s partnerstvím marketingový ředitel společnosti BAT Kingsley Wheaton uvedl: „Jsme nadšení z nové spolupráce, která nám umožňuje urychlit tempo změn a inovací. Poskytuje nám skutečně globální platformu, díky níž budeme moci zvyšovat povědomí o našich produktech s potenciálně sníženým rizikem, jako jsou značky Vype, Vuse a glo. Tyto inovativní technologie vytváří „lepší zítřky“ pro naše zákazníky po celém světě.“
Zak Brown, výkonný ředitel společnosti McLaren Racing, ke spolupráci uvedl: „Vítáme BAT v týmu McLarenu a podporujeme jejich ambici přinášet smysluplné a trvalé změny prostřednictvím inovací. Transformační program společnosti BAT je pro toto partnerství stěžejní a my budeme s BAT velmi rádi sdílet naše zkušenosti a odborné znalosti, abychom celý proces urychlili.“
British American Tobacco v České republice loni v září uvedla na trh novinku v kategorii produktů s pokročilou technologií zahřívání tabáku nesoucí název glo (www.myglo.cz). BAT předpokládá, že do roku 2030 mohou mít nahřívané tabákové výrobky až třetinový podíl na trhu.