
Tým podle něj začne fungovat od příštího dne po proškolení ze strany hygieniků a expertů ministerstva zdravotnictví. Pracovní doba operátorů speciálního trasovacího týmu bude odpovídat potřebám hygieniků a ministerstva zdravotnictví. „Klientské centrum České spořitelny funguje nonstop 24/7 ve směnném provozu,“ připomněl Hrubý.
Michal Němec, vedoucí Krizového koronavirového týmu České spořitelny, upřesňuje, že v tuto chvíli tvoří tým pět seniorních operátorů, kteří v nejbližších dnech začnou pomáhat hygienikům v trasování nakažených. „Tito operátoři budou plně vyčleněni pro podporu hygieniků a budou uvolněni ze svých běžných pracovních činností pro Spořitelnu,“ říká a dodává, že v závislosti na potřebách hygieniků a vývoji pandemie není vyloučeno, že v budoucnu banka přistoupí k navýšení kapacit týmu.
„Pomoc klientům po telefonu jsme si dobře vyzkoušeli již v průběhu první pandemické vlny, kdy více 1 500 našich poradců po telefonu pomáhalo klientům s odklady splátek nebo doručováním platebních karet,“ uvádí Filip Hrubý. „Na našich sociálních sítích v tuto chvíli apelujeme na klienty, aby začali používat mobilní aplikaci eRouška a plánujeme v této klientské komunikaci pokračovat intenzivněji také v dalších komunikačních kanálech.“