
„Mezi mé důležité úkoly bude vedle rozšíření zákaznické báze patřit také příprava vylepšeného verifikačního nástroje pro naše B2B partnery. Když například k nim do obchodu přijde student či učitel s průkazem ISIC či ITIC, digitální čtečka personálu ihned ukáže, na jaké slevy má nárok a podobně,“ komentoval Böhm své priority v nové pozici.
Vedle obchodních vztahů s klíčovými B2B klienty se bude velmi silně zaměřovat i na důležité produktové záležitosti, například na redesign aplikace pro studenty využívající průkazy ISIC. Z titulu své funkce bude také jedním z pěti členů nejvyššího vedení skupiny. Celá skupina GTS Alive Group je řízena z Prahy a patří do ní pobočky v sedmnácti zemích na čtyřech kontinentech.
Zajímavostí je, že Böhm již kdysi v GTS Alive působil, a to rovnou dvakrát: Před 13 lety tam nastupoval na juniorní obchodní pozici a později se tam vrátil jako Business Development Manager. Nyní tak po sedmi letech přichází zpět do známého prostředí, ovšem obohacen zkušenostmi z jiných společností.
Například ve společnosti Google měl na starosti rozvoj produktu Google Pay v rámci střední a východní Evropy, v rámci on-line supermarketu Rohlik.cz řídil jeho velkoobchodní sekci MyFood Wholesales. Obuvní a módní gigant Footshop mu zase po akvizici svěřil řízení českého obchodu s teniskami a streetwearem Queens.
Právě zde si Tomáš Böhm zažil skutečně komplexní manažerskou zkušenost, od postakvizičních úkolů typu slučování firemních kultur, týmů a rozjezdu expanze do dalších zemí až po tvrdá racionalizační opatření, když na trhu e-commerce v prvním pololetí 2022 došlo k významnému poklesu.
Tomáš Böhm vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se zaměřením na marketing a mezinárodní obchod. Je ženatý a před půl rokem se mu narodila první dcera. Je vášnivý cestovatel, navštívil padesát zemí a dalších padesát má v plánu. Také velmi rád sportuje a každý den běhá do práce přes pražský vrch Vítkov.