„Rád využiji zkušenosti z médií a public relations v práci pro Topic PR. Soustředíme se zejména na start-upové společnosti, které chtějí agresivně růst. Díky členství ve skupině Near & Dear navíc umíme dodat klientům kompletní balíček celé komunikace, čímž se výrazně odlišujeme od většiny dalších agentur na trhu,“ říká account director Topic PR Pavel Orálek.
„Při práci pro rychle rostoucí start-upy je zásadní neustále zvedat kvalitu práce. Neméně vysoké nároky kladou také zavedené značky s chutí zlepšovat se. Pavel nám pomůže dále zlepšovat klientský servis, vzdělávání týmu a rozvoj agentury. Těším se, že naše spolupráce přinese Topic PR další významný růst,“ říká Managing Director Topic PR Karel Pluhař s tím, že Topic PR zajišťuje komunikaci zdravotnických společností DIANA Technologies, Cara Plasma, specialistů na employer branding Welcome to the Jungle či realitní kancelář LEXXUS. K novým klientům Topic PR patří společnost Ox.point zajišťující zásilkové boxy.
Pavel Orálek působil přes 10 let v médiích, pracoval jako šéfeditor serveru IHNED.cz či editor zahraniční redakce České televize. V posledních letech zajišťoval komunikaci pro společnosti Mondeléz, AB InBev, Panasonic, Canon či Preciosa. Do Topic PR přišel z PR agentury PRAM Consulting.