
Poprvé od vzniku marketingového vábení klientů a jejich peněz v říjnu loňského roku zvýšila úrok všem, aniž to podmiňovala novými vklady a zakládáním nových účtů. Možná i proto byla s novou sazbou opatrnější.
„Zvýšení sazby bylo realizováno v souladu s obchodní strategií banky a obezřetným hospodařením, v rámci něhož musíme dbát také na zhodnocení investice do kapitálu Trinity Bank našich více než 9000 akcionářů, kteří jsou v naprosté většině taktéž klienty naší banky,“ sdělila Trinity jednomu ze svých klientů.
Předběžné finanční výsledky Trinity Bank za rok 2021 potvrzují, že jí marketingová akce Dobrý klient funguje. Plánovaný zisk před zdaněním překročila o 74 procent a jeho hodnota dosáhla 200 milionů korun.
To je o 167 procent víc, než v roce 2020, kdy to bylo 75 milionů. Banka díky na tuzemské poměry nadstandardním úrokovým sazbám avizuje i značný nárůst objemu depozit, byť jejich výši nezveřejnila. Z výsledku za tři čtvrtletí vyplývá, že banka spravuje přes 15 miliard korun na vkladech svých klientů.