Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands patří UNIQA mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysoký Net Promoter Score (míra ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).
UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již 27 let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. V portfoliu měla koncem loňského roku více než milion pojistných smluv. Podle objemu pojistného figuruje aktuálně mezi pěti nejsilnějšími pojišťovnami v ČR. UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Insurance Group, která je aktivní na 18 evropských trzích a obsluhuje aktuálně více než patnáct milionů klientů.
„Šest vítězství v řadě je nejen dlouhodobý úspěch, ale pro nás současně velký závazek. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Snažíme se reagovat na všudypřítomné změny v potřebách a nárocích zákazníků. Usilujeme o komplexnější služby než jen o prostou pojistnou ochranu. Trendem dneška je doprovodný užitečný servis pro různé situace a usnadnění podnikání,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček, a dodal: „Rozhoduje i rychlost, s níž je pojišťovna schopna novinky nabídnout a procesy přizpůsobit. Příkladem může být loňské covidové jaro, kdy jsme byli schopni převést veškerý provoz i servis do on-line prostoru během několika málo týdnů, aniž bychom jakkoli krátili pokrytí potřeb a přání zákazníků.“
Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.