Vánoční kampaň Coca-coly letos opět pomůže Českému červenému kříži

Coca-Cola přichází s vánoční kampaní „Ať se rozezní kouzelné Vánoce“, v níž zdůrazňuje význam péče, lidskosti a ocenění těch, kteří pomáhají ostatním. Právě tyto hodnoty propojují společnost s Českým červeným křížem (ČČK), kterému bude věnován výtěžek z prodeje v rámci vánočního kamionu.
Vánoční kampaň Coca-coly letos znovu pomůže Českému červenému kříži. Foto: ČČK/Coca-cola
Vánoční kampaň Coca-coly letos znovu pomůže Českému červenému kříži. Foto: ČČK/Coca-cola

V prosinci se do českých měst opět vrátí vánoční kamion Coca-Cola, který neodmyslitelně patří k oslavám a svátečním momentům a jako nápoje, který je symbolem spojování lidí. V rámci programu nebude chybět ani Santa, elfové a bohatý program.

Kromě kouzelné vánoční atmosféry a nezapomenutelného zážitku přiváží kamion také celou myšlenku kampaně a veškerý výtěžek z prodeje občerstvení nebo vánočních předmětů, včetně zvonečku, poputuje na podporu Českého červeného kříže.

Ocenění těch, kteří rozdávají radost po celý rok

Poselství letošní kampaně – poděkování lidem, kteří se starají o druhé – úzce souzní s posláním Českého červeného kříže. Každý den se tisíce jeho dobrovolníků a pracovníků setkávají s lidmi, kteří procházejí náročnými životními situacemi. Pomáhají seniorům, rodinám v krizi, nemocným, dětem, lidem bez domova i těm, kteří potřebují lidskou oporu, naslouchání a blízkost.

V Českém červeném kříži jsou dobrovolníci nenahraditelnou součástí každodenní pomoci. Díky nim může organizace pružně reagovat na mimořádné události, pomáhat lidem v nouzi i poskytovat podporu v oblastech, kde je potřeba lidská blízkost a porozumění.

Dobrovolníci věnují svůj čas, energii a zkušenosti, aby přinášeli pomoc i naději tam, kde je to nejvíce třeba. Bez jejich nasazení by nebylo možné naplňovat poslání Červeného kříže tak, jak jej známe – s respektem, odhodláním a vírou v sílu pomoci.

„Každý z nás může být tím, kdo druhé potěší a přinese jim pocit, že na ně někdo myslí. Vánoce, to je lidskost, pomoc, vděčnost – a právě proto má pro nás podpora Coca-Coly velkou hodnotu. Díky této kampani můžeme společně přinést na Vánoce radost i těm, kteří po celý rok pomáhají a rozdávají radost,“ dodává Doc. Dr. Marek Jukl, prezident Českého červeného kříže.

Podpora dobrovolníků i lidí v nouzi

Kromě finanční podpory věnuje Coca-Cola ve spolupráci s Tesco také vouchery na štědrovečerní nákup vybraným dobrovolníkům ČČK. Jde o gesto vděčnosti těm, kteří často obětují vlastní pohodlí, aby pomohli lidem, kteří se ocitli v těžkých situacích.

„Letos chceme prostřednictvím naší ikonické vánoční kampaně dopřát chvíli osvěžení a zaslouženého odpočinku všem, kteří neúnavně pracují na tom, aby pro své nejbližší vytvořili kouzelné Vánoce,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR a doplňuje:

„Proto i letošní podpora Červenému kříži oceňuje ty, co se pro jiné snaží zajistit nejen krásnější svátky, ale pomáhají v průběhu celého roku. Společně s Tesco jim chceme darovat alespoň kousek radosti a ulehčit přípravy jejich vlastních Vánoc a posíláme dobrovolníkům voucher na nákup štědrovečerní večeře.“ Celkově Coca-Cola v České republice a na Slovensku, společně se zákazníky u kamionové tour, věnuje Červenému kříži minimálně 1 000 000 Kč.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek