Vítkovické železniční opravny: Vize třísměnného provozu

Vítkovické železniční opravny jsou jedinou nově vzniklou společností tohoto typu ve střední Evropě. Loni akciovka údajně utržila bezmála 120 milionů korun. Informaci ale není možné ověřit, firma naposledy informovala ve sbírce listin obchodního rejstříku o svém hospodaření za rok 2018 a to až v polovině letošního ledna.
Firma nově rozšíří svůj záběr i na servis a opravy cisternových železničních vozů. Foto: Depositphotos.com

„Začínali jsme v listopadu 2018 s osmi zaměstnanci a v prvních měsících jsme dosahovali měsíčních tržeb okolo 1,5 milionu korun. V loňském roce jsme se rozrostli na 120 lidí a tomu odpovídaly také tržby. Pro rok 2020 plánujeme růst tržeb na 160 milionů korun,“ říká generální ředitel společnosti Pavel Maroušek.

Společnost sídlí v areálu Vítkovické Dopravy, patří do skupiny CE Industries Jaroslava Strnada. Firma se soustředí na revizní opravy železničních nákladních vozů a dvojkolí a nabízí technické kontroly a opravy jednotlivých částí nákladních vozů. Ve Vítkovicích letos rozšíří svůj záběr i na servis a opravy cisternových železničních vozů.

Během prvního roku své existence investovaly Vítkovické železniční opravny významně do výroby. Další investice směřovaly do manipulační techniky pro železniční vozy, moderních zařízení pro diagnostiku stavu železničních dvojkolí, ale i pneumatických brzdových systémů. Společnost také rozšířila železniční svršek technologických kolejí, vybudovala novou moderní váhu pro vážení vozů a seřízení kolových tlaků po opravách a nově disponuje technologií pro povrchové úpravy celých vozů.

V současné době se opravny specializují zejména na český, slovenský a polský trh, podle českého a slovenského údržbového systému. V průběhu tohoto roku, na základě absolvování certifikačního auditu, plánují nabídnout své služby dalším zákazníkům. Nově také rozšíří svůj záběr i na servis a opravy cisternových železničních vozů. To vše bude znamenat i další nárůst počtu zaměstnanců.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena