Zdeněk Jodas se stal obchodním ředitelem Mediaboardu

Zdeněk Jodas se stal novým obchodním ředitelem pro český trh ve společnosti Mediaboard, která je českou jedničkou na poli monitoringu médií. Podle informací poskytnutých portálu Finanční a ekonomické informace (faei.cz) bude mít na starosti vedení české pobočky po obchodní stránce a rozvoj klientského portfolia.
Zdeněk Jodas působil poslední tři roky jako vedoucí zákaznického servisu pro Mediaboard i Imper, nyní přechází na pozici obchodního ředitele pro český trh ve společnosti Mediaboard. Foto: Mediaboard
Zdeněk Jodas působil poslední tři roky jako vedoucí zákaznického servisu pro Mediaboard i Imper, nyní přechází na pozici obchodního ředitele pro český trh ve společnosti Mediaboard. Foto: Mediaboard

Jonas se zároveň stává jedním z prvních členů vedení Mediaboardu po oddělení od mateřské společnosti Imper. Poslední tři roky působil jako vedoucí zákaznického oddělení, byl tak součástí firmy během významných produktových inovací.

Před svým působením v Mediaboardu sbíral zkušenosti také ve společnosti Česká cesta, která se zabývá osobnostním rozvojem a firemním vzděláváním.

„Těším se na další rozvoj firmy a možnosti, které se před námi otevírají s novými produkty a inovacemi. Naším plánem je ho nejen nadále rozvíjet a pokračovat v udávání trendů, ale hlavně přinést trhu zásadní inovace v oblasti měření dopadu mediální komunikace,“ říká Zdeněk Jodas.

Jodas se zároveň stává vůbec prvním výlučným obchodním ředitelem v Mediaboardu, a to díky jeho transformaci a oddělení od mateřské společnosti Imper. Obě společnosti se tak stávají samostatnými entitami s vlastním vedením.

„Při transformaci firmy byl Zdeněk Jodas jasnou volbou, protože zná nejen tým, ale i produkt a díky svému dřívějšímu působení řízení zákaznické péče má také skvělý přehled o požadavcích a potřebách našich klientů,“ dodává Miloš Myšička, provozní ředitel Mediaboard & Imper.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek