
Jonas se zároveň stává jedním z prvních členů vedení Mediaboardu po oddělení od mateřské společnosti Imper. Poslední tři roky působil jako vedoucí zákaznického oddělení, byl tak součástí firmy během významných produktových inovací.
Před svým působením v Mediaboardu sbíral zkušenosti také ve společnosti Česká cesta, která se zabývá osobnostním rozvojem a firemním vzděláváním.
„Těším se na další rozvoj firmy a možnosti, které se před námi otevírají s novými produkty a inovacemi. Naším plánem je ho nejen nadále rozvíjet a pokračovat v udávání trendů, ale hlavně přinést trhu zásadní inovace v oblasti měření dopadu mediální komunikace,“ říká Zdeněk Jodas.
Jodas se zároveň stává vůbec prvním výlučným obchodním ředitelem v Mediaboardu, a to díky jeho transformaci a oddělení od mateřské společnosti Imper. Obě společnosti se tak stávají samostatnými entitami s vlastním vedením.
„Při transformaci firmy byl Zdeněk Jodas jasnou volbou, protože zná nejen tým, ale i produkt a díky svému dřívějšímu působení řízení zákaznické péče má také skvělý přehled o požadavcích a potřebách našich klientů,“ dodává Miloš Myšička, provozní ředitel Mediaboard & Imper.