
Zuzana Skácelová se zaměří na posilování značky Mailkit na tuzemském i zahraničním trhu. „Mailkit je ryze česká firma s téměř 20letou historií. Její přidaná hodnota je ve vlastním vývoji, infrastruktuře a jedinečném expertním know-how. Je to špička v oboru a mezi její klienty patří řada velkých společností jako Škoda Auto, Notino nebo Lekarna.cz.
I tak si dokázala udržet minimalistickou organizační strukturu, a to mě na Mailkitu nejvíc baví,“ říká Skácelová. Podle ní je Mailkit paradoxně známější v odborných kruzích v zahraničí než u nás a na Slovensku. „To vnímám jako velký deficit, který chci změnit,“ dodala.
Ve firmě, která je členem několika prestižních mezinárodních organizací, jako jsou Certified Senders Alliance, M3AAWG a Signal Spam, bude Zuzana Skácelová odpovídat také za navazování spolupráce s dalšími institucemi a oborovými skupinami.