Zuzana Skácelová nově povede marketing Mailkitu

Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastoupila Zuzana Skácelová. Firma o tom informovala Finanční a ekonomické informace (faei.cz) prostřednictvím tiskové zprávy. Dříve působila ve společnosti Koukaam Distribution, kde zastávala stejnou pozici. V roli marketingové manažerky nahradila Martinu Hubenou, která se rozhodla pokračovat v profesní kariéře mimo firmu.
Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastoupila Zuzana Skácelová. Foto: Mailkit
Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastoupila Zuzana Skácelová. Foto: Mailkit

Zuzana Skácelová se zaměří na posilování značky Mailkit na tuzemském i zahraničním trhu. „Mailkit je ryze česká firma s téměř 20letou historií. Její přidaná hodnota je ve vlastním vývoji, infrastruktuře a jedinečném expertním know-how. Je to špička v oboru a mezi její klienty patří řada velkých společností jako Škoda Auto, Notino nebo Lekarna.cz.

I tak si dokázala udržet minimalistickou organizační strukturu, a to mě na Mailkitu nejvíc baví,“ říká Skácelová. Podle ní je Mailkit paradoxně známější v odborných kruzích v zahraničí než u nás a na Slovensku. „To vnímám jako velký deficit, který chci změnit,“ dodala.

Ve firmě, která je členem několika prestižních mezinárodních organizací, jako jsou Certified Senders Alliance, M3AAWG a Signal Spam, bude Zuzana Skácelová odpovídat také za navazování spolupráce s dalšími institucemi a oborovými skupinami.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena