
Adastra se vloni zaměřila nejen na klienty ze segmentů, jako jsou bankovnictví, pojišťovnictví, retail a telekomunikace, ale nově také na farmaceutický a energetický průmysl. V roce 2018 také začala Adastra spolupracovat na nových projektech s dalšími významnými společnostmi na českém i zahraničním trhu, například s VIG RE zajišťovnou, Mastercard, Českou televizí, firmou AstraZeneca, Moravskými naftovými doly, s Alzou v Maďarsku, s Benzinou či se světovým lídrem v oblasti komerčních realitních služeb CBRE.
Adastra Group loni také koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston Creative. Svým klientům tak nyní nabízí komplexní služby od consultingu a implementace digitálních transformačních řešení až po marketingovou a kreativní strategii.
„Praxe ukazuje, že častou překážkou transformačních projektů nejsou peníze, ale obavy zaměstnanců, že je nahradí algoritmy, stejně jako zdrženlivost zákazníků v přijímání novinek. Nedílnou složkou digitalizace firem se tak stává jak efektivní komunikace interní i externí, tak důraz na uživatelskou zkušenost. To vše jsme nyní díky Probostonu schopni nabídnout jako součást dodávky,” říká generální ředitel skupiny Adastra ČR Pavel Kysela.