bool(false)

Br, vážený kliente!

Názor

Od dětství mám zafixováno, že když je něco „br“, tak se mi to nelíbí. „Br, to je ale zima.“ Nebo: „Br, to je hnus.“ Shodou okolností je Br chemickou značkou bromu, který se prý za totáče dával mladým vojákům do čaje, aby je přešla chuť na sex. A další shodou okolností jde o programátorskou zkratku, která na internetu a v e-mailech funguje jako tzv. tag k zalamování řádku. Anebo by měla…

Ilustrační foto: FAEI.cz

Kouzlem nechtěného bezesporu je, že Raiffeisenbank (rb.cz) rozesílá svým zákazníkům mejly, v nichž je sice oslovuje „Vážený kliente“, ale k zalomení řádku v textu používá již zmíněný tag <br > (ten je shodou okolností přesmyčkou bankovní zkratky – RB). Aniž by ale ke kýženému zalomení řádku došlo, jak redakci webu Finančních a ekonomických informací upozornil jeden ze čtenářů/adresátů. Ostatně na mejl (bez identifikačních údajů) se můžete podívat.

„Není to poprvé, co mi takový mejl z Rajfky přišel,“ dušuje se klient banky (jeho jméno a kontakt má redakce k dispozici – pozn. red.), „ale až když jsem se posledně svěřil manželce, došlo mi po její reakci, co mi na tom „br“ podvědomě vadilo. Vážený kliente, br, nabízíme Vám úvěr. Br, br, nechci se zadlužit, reagoval jsem.“

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Finance

PROFI CREDIT vstupuje na trh on-line půjček pod značkou Razdva půjčka

Společnost PROFI CREDIT má za cíl si v segmentu on-line půjček vydobýt stejnou pozici jako má v off-linu, kde je třetím největším poskytovatelem nebankovních půjček v Česku. Sází hlavně na rychlost vyplacení peněz na účet klientů, a to do 15 minut od schválení žádosti. Na on-line trh nebankovních půjček letos …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru