Br, vážený kliente!

Od dětství mám zafixováno, že když je něco „br“, tak se mi to nelíbí. „Br, to je ale zima.“ Nebo: „Br, to je hnus.“ Shodou okolností je Br chemickou značkou bromu, který se prý za totáče dával mladým vojákům do čaje, aby je přešla chuť na sex. A další shodou okolností jde o programátorskou zkratku, která na internetu a v e-mailech funguje jako tzv. tag k zalamování řádku. Anebo by měla…
Ilustrační foto: FAEI.cz

Kouzlem nechtěného bezesporu je, že Raiffeisenbank (rb.cz) rozesílá svým zákazníkům mejly, v nichž je sice oslovuje „Vážený kliente“, ale k zalomení řádku v textu používá již zmíněný tag <br > (ten je shodou okolností přesmyčkou bankovní zkratky – RB). Aniž by ale ke kýženému zalomení řádku došlo, jak redakci webu Finančních a ekonomických informací upozornil jeden ze čtenářů/adresátů. Ostatně na mejl (bez identifikačních údajů) se můžete podívat.

„Není to poprvé, co mi takový mejl z Rajfky přišel,“ dušuje se klient banky (jeho jméno a kontakt má redakce k dispozici – pozn. red.), „ale až když jsem se posledně svěřil manželce, došlo mi po její reakci, co mi na tom „br“ podvědomě vadilo. Vážený kliente, br, nabízíme Vám úvěr. Br, br, nechci se zadlužit, reagoval jsem.“

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB