Kouzlem nechtěného bezesporu je, že Raiffeisenbank (rb.cz) rozesílá svým zákazníkům mejly, v nichž je sice oslovuje „Vážený kliente“, ale k zalomení řádku v textu používá již zmíněný tag <br > (ten je shodou okolností přesmyčkou bankovní zkratky – RB). Aniž by ale ke kýženému zalomení řádku došlo, jak redakci webu Finančních a ekonomických informací upozornil jeden ze čtenářů/adresátů. Ostatně na mejl (bez identifikačních údajů) se můžete podívat.
„Není to poprvé, co mi takový mejl z Rajfky přišel,“ dušuje se klient banky (jeho jméno a kontakt má redakce k dispozici – pozn. red.), „ale až když jsem se posledně svěřil manželce, došlo mi po její reakci, co mi na tom „br“ podvědomě vadilo. Vážený kliente, br, nabízíme Vám úvěr. Br, br, nechci se zadlužit, reagoval jsem.“