Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová

Personálie
Na pozici brand manažerky knižního secondhandu Knihobot nastupuje Barbora Votavová. Její hlavní misí je rozvíjet úspěšně rostoucí značku jak na českém trhu, tak v zahraničí. Pomohou jí v tom několikaleté zkušenosti z knižního marketingu. Největší český knižní secondhand o tom redakci FAEI.cz informoval v tiskové zprávě.
Dosud jsem se podílela na tom, aby čtenáři své knihovny plnili, nyní se budu snažit jejich knihovny rozhýbat, uvedla ke své nové profesní náplni Barbora Votavová. Foto: Knihobot

Barbora Votavová (35) přichází do Knihobotu z Palmknih, kde úspěšně provedla značku proměnou z jedničky v digitálním čtení na on-line knihkupectví. Předtím byla součástí marketingového týmu knihkupectví Martinus, které je známé svými neotřelými a originálními kampaněmi.

Albatros Media, největším nakladatelském domě v Česku, měla na starost marketing inovací. Zkušenosti má také s budováním značek a komunikačních strategií u corporate venture buildera Creative Dock.

Do Knihobotu Votavová nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. Před Knihobotem stojí velká výzva nejen v podobě expanze, ale také destigmatizace zboží z druhé ruky.

PSALI JSME:
Český i zahraniční marketing Knihobotu nově povede Radek Hudák

Jedním z cílů Votavové bude lidem ukázat, že v knižním „sekáči“ seženou perfektně opečovávané kousky ve výborném stavu, které se nemusí stydět nejen vystavit doma na poličce, ale ani věnovat svým blízkým.

„Dosud jsem se podílela na tom, aby čtenáři své knihovny plnili, nyní se budu snažit jejich knihovny rozhýbat,“ uvedla ke své nové profesní náplni Barbora Votavová. „Už dávno tu nejsme jen pro zákazníky zvyklé na antikvariáty. Výhledově chceme být první knihkupeckou volbou pro kohokoli, kdo shání něco ke čtení,“ představuje svou vizi.

Spolupráce si chválí i zakladatel a CEO Knihobotu Dominik Gazdoš: „Bára má nejen dlouholeté zkušenosti s knižním trhem, ale s brand buildingem a marketingem obecně. To je pro nás velmi cenné a věřím, že nám pomůže rozlousknout schizofrenní oříšek, kdy musíme cílit jak na zákazníky, kteří chtějí knihy prodat, ale i na ty, kteří je chtějí koupit.“

PSALI JSME:
On-line antikvariát Trh knih má na kontě miliontou prodanou knížku

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Dana Drábová: Nejdražší elektřina je ta, kterou si nevyrobíte doma

Rozhovor
„Myslím si, že bychom měli přemýšlet i o tom, že pod rouškou libého cíle snižování skleníkových plynů se také skrývá velmi pragmatická úvaha. Potřebujeme se zbavit závislosti na všech nepřátelských režimech, které spravují země, odkud dovážíme zejména ropu a plyn,“ říká v rozhovoru Dana Drábová, předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost.