
Barbora Votavová (35) přichází do Knihobotu z Palmknih, kde úspěšně provedla značku proměnou z jedničky v digitálním čtení na on-line knihkupectví. Předtím byla součástí marketingového týmu knihkupectví Martinus, které je známé svými neotřelými a originálními kampaněmi.
Albatros Media, největším nakladatelském domě v Česku, měla na starost marketing inovací. Zkušenosti má také s budováním značek a komunikačních strategií u corporate venture buildera Creative Dock.
Do Knihobotu Votavová nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. Před Knihobotem stojí velká výzva nejen v podobě expanze, ale také destigmatizace zboží z druhé ruky.
Jedním z cílů Votavové bude lidem ukázat, že v knižním „sekáči“ seženou perfektně opečovávané kousky ve výborném stavu, které se nemusí stydět nejen vystavit doma na poličce, ale ani věnovat svým blízkým.
„Dosud jsem se podílela na tom, aby čtenáři své knihovny plnili, nyní se budu snažit jejich knihovny rozhýbat,“ uvedla ke své nové profesní náplni Barbora Votavová. „Už dávno tu nejsme jen pro zákazníky zvyklé na antikvariáty. Výhledově chceme být první knihkupeckou volbou pro kohokoli, kdo shání něco ke čtení,“ představuje svou vizi.
Spolupráce si chválí i zakladatel a CEO Knihobotu Dominik Gazdoš: „Bára má nejen dlouholeté zkušenosti s knižním trhem, ale s brand buildingem a marketingem obecně. To je pro nás velmi cenné a věřím, že nám pomůže rozlousknout schizofrenní oříšek, kdy musíme cílit jak na zákazníky, kteří chtějí knihy prodat, ale i na ty, kteří je chtějí koupit.“