Češi budou pro Brusel sledovat média a sítě

Evropská komise si vybrala českou firmu Newton Media sledování médií a sociálních sítí. Ta je součástí konsorcia se společnostmi Socialbakers, Prime Research a Ebiquity. Čtyři roky bude očima a ušima všeho, co se kde ve světě napíše a odvysílá a dotýká se to témat a představitelů EU.

Konsorcium NEWTON Media a Socialbakers uspělo v tendru Evropské komise na mediální analýzy

EK tak neunikne například nic pro ni zásadního na Facebooku, na Twittech, ale i v rádiích a televizích či i méně sledovaných portálech.

Konsorcium se stalo jedním ze tří subjektů, které budou Evropské komisi v následujících čtyřech letech zajišťovat rozbory mediálního obrazu.

„Brusel tak bude prostřednictvím české monitorovací firmy sledovat a vyhodnocovat mediální pokrytí vybraných témat, získávat průřezové detailní analýzy mediální prezentace svých politiků a představitelů, měřit efektivitu komunikace a získávat objektivní doporučení pro své komunikační strategie v Evropské unii i mimo ni,“ oznámil Newton Media.

Newton Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Daň ze štěstí se může týkat každého

Poradna
Máváte tím kouzelným papírkem a blaženě se usmíváte – konečně jsem vyhrál, štěstí mi snad spadlo z nebe. Je to radost pochopitelná, ale trochu předčasná, protože než výhra v loterii, kurzové sázce či jiné hazardní hře z nebe dopadne až do výhercova klína, ztratí se 15 procent objemu.