Česko podruhé volí osobnost e-commerce. Loni zvítězil Tomáš Braverman

Personálie
Česká e-commerce se připravuje na druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost. Nominace probíhají do 12. května a kandidátem může být kdokoliv, kdo má zásadní vliv na český nebo slovenský trh s elektronickými obchody, informovala redakci Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz) společnost Shopsys, která soutěž pořádá.
Vyhlášení ankety proběhne 6. června na uzavřené networkingové a vzdělávací akci. Loni zvítězil tehdejší ředitel Heureky Tomáš Braverman (na snímku). Foto: Shopsys

Historicky první oceněnou e-commerce osobností se loni stal Tomáš Braverman, tehdejší ředitel společnosti Heureka. „Vítězství vnímám jako ocenění práce celé Heureky, což představuje více než 500 lidí.“ prohlásil loňský výherce. Druhé místo obsadil Zbyněk Kocián (CEO, Notino), třetí pak skončil Václav Staněk (CEO, Vasky). Anglická zkratka CEO je v češtině generální ředitel společnosti.

Uplynulých pět let znamenalo (a vlastně stále ještě znamená, pozn. aut.) pro segment e-commerce doslova turbulentní období. V době covidu trh s e-shopy rostl přirozeně nejrychleji za celou svou existenci, aby se pak elektronické obchody musely potýkat s útlumem, ekonomickou a energetickou krizí, válkou.

PSALI JSME:
Tomáš Braverman míří do vedení Slevomatu

„Zejména proto není v současnosti pro (tuzemské) e-shopy jednoduché dosahovat svých cílů. O to více se cení, když právě toto se někomu podaří. A právě takové lidi hledáme a chceme ohodnotit. Takové, kteří navzdory tržní nepřízni posouvají sebe i svůj byznys dál,“ sdělil redakci Petr Krakowczyk, marketingový ředitel společnosti Shopsys.

Soutěže se mohou účastnit především osobnosti, jenž svými aktivitami ovlivňují český a slovenský trh, a mají za sebou dobré byznysové výsledky a zajímavé projekty. Vítáni jsou především e-commerce manažeři, majitelé e-shopů, start-upisté a další stakeholdeři, kteří většinou musí každý den reagovat na měnící se tržní podmínky i zákaznické chování.

PSALI JSME:
Česko si bude poprvé volit osobnost e-commerce

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Turistů z Tchaj-wanu přibylo o 75 procent, pomohla přímá linka

Analýza
V Česku výrazně přibývá zahraničních turistů. V prvním čtvrtletí sice přijelo nejvíce návštěvníků z okolních zemí, ale významně roste i počet hostů ze vzdálených zemí. Turistů z Tchaj-wanu přibylo meziročně 75 procent, čemuž napomohlo přímé letecké spojení s Prahou. Vyplývá to z údajů, které Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism.