Česko si bude poprvé volit osobnost e-commerce

Už jen do tohoto pátku 12. května 2023 bude možné nominovat osobnost, která podle vašeho názoru zásadně ovlivňuje dění českého a slovenského on-line prodeje. Ta se pak stane historicky prvním výhercem nové ankety EXEC E-commerce osobnost.
Česko si bude poprvé volit osobnost e-commerce. Ilustrační foto: Shopsys

Podělte se o tipy na vaše kandidáty na e-commerce osobnost roku prostřednictvím vyplnění krátkého formuláře, který spolu s dalšími podrobnostmi najdete na stránkách ankety. Vyhlášení výsledků ankety EXEC E-commerce osobnost 2023 proběhne ve středu 7. června.

Segment e-commerce se zejména za posledních několik let stal vysoce konkurenčním prostředím. I když v roce 2022 obrat e-commerce klesl meziročně o 12 procent, e-shopy jsou v České republice stále oblíbenější.

Pandemie covidu-19 zrychlila navíc přesun maloobchodu na internet. Loni se tam utratilo 197 miliard – o 27 procent procent více než v předcovidovém roce 2019. Na internet přitom zamířili i do té doby „klasičtí“ kamenní prodejci.

Opravdu se mezi e-shopy prosadit je stále těžší a dalo by se říct, že se to podaří jen nejvytrvalejším a těm, kteří nejen že se skvěle orientují v dynamické oblasti internetového prodeje a dokážou posouvat dopředu svoje vlastní on-line podnikání, ale často zároveň celou československou e-commerce scénu přímo ovlivňují svými názory, přístupy i obdivuhodnými výsledky.

A není se co divit. Aktuálně je v Česku více než padesát tisíc e-shopů a vybrat a ocenit osobnost, která ovlivňuje dění v československé e-commerce, nebude jednoduché. A právě o to usiluje nová anketa EXEC E-commerce osobnost 2023, která si předsevzala najít a ocenit nejvýraznější osobnosti československé e-commerce.

„Věříme, že v Česku a na Slovensku je mnoho soutěží pro úspěšné agentury i e-shopy. Za jejich úspěchem ovšem mnohdy stojí několik šikovných jednotlivců, a právě je chceme prostřednictvím této soutěže ocenit,“ říká Petr Krakowczyk, marketingový ředitel společnosti Shopsys, která soutěž pořádá.

Do ankety se budou moci zapojit nejrůznější osobnosti, které svým vlivem ovládají český a slovenský trh. Nejčastěji se bude jednat o majitele, provozovatele a manažery e-shopů, start-upisty, marketéry a e-commerce odborníky různých specializací.

Ti bedlivě sledují aktuální globální i tuzemské trendy, aplikují je v praxi a mnohdy je dokonce spoluurčují. Navíc se dokážou přizpůsobit stále se měnícímu on-line prostředí i zvyšujícím se nárokům nakupujících a aktivně se podílí na úspěších svých společností.

Vítěze bude vybírat odborná porota složená z předních e-commerce manažerů, investorů, PR expertů i majitelů e-shopů či služeb. Mezi ně patří například Jan Vetyška, ředitel Asociace pro elektronickou komerci, Ondřej Klega, ředitel investorské skupiny eRockets, Petr Svoboda, zakladatel společnosti Shopsys anebo Peter Brejčák, redaktor portálu CzechCrunch.cz.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Na trh míří nová česká whisky Prádlo

Všechno má svůj čas a ty nejlepší věci musí pořádně dozrát. Ten správný čas právě nadešel pro novou českou whisky. Jmenuje se Prádlo a STOCK Plzeň – Božkov ji nově zařazuje vedle svých prémiových distribučních …

Hledání práce online: Tipy pro úspěch

Vítejte v digitálním věku, kde hledání práce online se stalo nejen běžnou praxí, ale i klíčem k úspěchu v kariéře. V tomto článku vám poskytneme užitečné tipy a triky, jak si zvýšit šance na úspěch při hledání práce …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Zpackané zvětšení prsou i vypadlou korunku můžete reklamovat

Poradna
Celé měsíce se k návštěvě plastické chirurgie odhodláváte, představujete si, jaký bude výsledek, ale ten ani v nejmenším neodpovídá tomu, co jste si vysnili. Kromě nespokojenosti a výčitek můžete však využít i institut reklamace, kterou si obvykle spojujeme se spotřebním zbožím.