bool(false)

Cože? KFC přichází s jedlým lakem na nehty

Zní to hodně zvláštně, ale je to bohužel pravda. Fastfoodový řetězec plukovníka Sanderse spustil v Hong Kongu novou marketingovou kampaň a testuje tam jedlý lak na nehty. A to hned s dvěma příchutěmi - Original and Hot & Spicy. Prsty v tom mají reklamní agentura Ogilvy & Mather a společnost McCormick, která řetězci dodává tajný mix jedenácti koření a ingrediencí.

Jedlý lak na nehty od KFC je k dispozici ve dvou příchutích. Foto: KFC

Opravdu nejde o vtip, nejde ani o opožděného Apríla. Podle firemních promo dokumentů si zákazník jednoduše nalakuje nehty jako běžným lakem na nehty a pak líže – znovu a znovu a znovu… „Ano, je to skutečná věc,“ potvrdila americkému deníku New York Times Anna Mugglestone z reklamní agentura Ogilvy & Mather.

„Sama jsem to testovala v kanceláři. Chutná to jako kuře,“ dodala. Mugglestone tvrdí, že lak na nehty s příchutí kuřete má „připomenout mladé generaci skvělou chuť brandu“, tedy KFC.

„Recept pro náš lak na nehty, který se dá konzumovat, byl speciálně navržen tak, aby udržel chuť, aby uschl a leskl se jako běžný lak na nehty,“ nechal se slyšet kreativní ředitel John Koay.

Kampaň by podle něj měla být intrikující a měla by zvýšit vzrušení kolem značky KFC v Hong Kongu. A za redakci dodáváme, že olizovací kampaň nepochybně přispěje i k šíření nejrůznějších nemocí a infekcí, které se šíří dotykem rukou. Takže za nás rozhodně neolíznutý palec dolů, pane plukovníku Sandersi.

Nadnárodní řetězec si také nechal u Ogilvy & Mather natočit video „oslavující průlom v kuřecí technologii“.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru