Cože? KFC přichází s jedlým lakem na nehty

Zní to hodně zvláštně, ale je to bohužel pravda. Fastfoodový řetězec plukovníka Sanderse spustil v Hong Kongu novou marketingovou kampaň a testuje tam jedlý lak na nehty. A to hned s dvěma příchutěmi - Original and Hot & Spicy. Prsty v tom mají reklamní agentura Ogilvy & Mather a společnost McCormick, která řetězci dodává tajný mix jedenácti koření a ingrediencí.

Jedlý lak na nehty od KFC je k dispozici ve dvou příchutích. Foto: KFC

Opravdu nejde o vtip, nejde ani o opožděného Apríla. Podle firemních promo dokumentů si zákazník jednoduše nalakuje nehty jako běžným lakem na nehty a pak líže – znovu a znovu a znovu… „Ano, je to skutečná věc,“ potvrdila americkému deníku New York Times Anna Mugglestone z reklamní agentura Ogilvy & Mather.

„Sama jsem to testovala v kanceláři. Chutná to jako kuře,“ dodala. Mugglestone tvrdí, že lak na nehty s příchutí kuřete má „připomenout mladé generaci skvělou chuť brandu“, tedy KFC.

„Recept pro náš lak na nehty, který se dá konzumovat, byl speciálně navržen tak, aby udržel chuť, aby uschl a leskl se jako běžný lak na nehty,“ nechal se slyšet kreativní ředitel John Koay.

Kampaň by podle něj měla být intrikující a měla by zvýšit vzrušení kolem značky KFC v Hong Kongu. A za redakci dodáváme, že olizovací kampaň nepochybně přispěje i k šíření nejrůznějších nemocí a infekcí, které se šíří dotykem rukou. Takže za nás rozhodně neolíznutý palec dolů, pane plukovníku Sandersi.

Nadnárodní řetězec si také nechal u Ogilvy & Mather natočit video „oslavující průlom v kuřecí technologii“.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Generali má celosvětově novou organizační strukturu

Správní rada společnosti Generali schválila tento týden na svém zasedání novou organizační strukturu, která odráží hlavní aktivity skupiny tak, jak je navrhl její generální ředitel Philippe Donnet. Od letošního …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kyberzločinec se natahoval pro 13 milionů korun, ale neuspěl

Průzkum
Více než polovina Čechů a Češek se dostala do situace, kdy se někdo snažil ukrást peníze z jejich účtu nebo platební karty. Vyplývá to z výsledků nejnovějšího průzkumu, který Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla technologická a platební společnost Mastercard. Podle České bankovní asociace (ČBA) je nejvyšší zachráněná částka u jednoho klienta 13 milionů korun.