Crestyl: David Mazáček povýšil do vedení

Personálie
Developerská a investiční skupina Crestyl, která působí na českém realitním trhu již přes dvacet let, v únoru povýšila Davida Mazáčka do představenstva firmy. Již od loňského dubna působí ve společnosti na postu ředitele pro akvizice, nákupy nových projektů v Crestylu řeší celkově již přes šest let.
David Mazáček během své kariéry před nástupem do Crestylu před více než šesti lety působil mimo jiné ve společnostech Deloitte a Discovery Group. Foto: Crestyl

David je expertem na nemovitosti, věnuje se v této oblasti i vzdělávací činnosti. Od roku 2016 je členem Královského institutu diplomovaných znalců (RICS) a od stejného roku vede na pražské Vysoké škole ekonomické (VŠE) Institut Strategického Investování.

Mazáček stojí i za vznikem MBA programu Nemovitosti a jejich oceňování, rovněž na pražské VŠE. David vystudoval obor Komerční právo a Oceňování majetku podniku právě na VŠE a rovněž obor Finanční trhy a Bankovnictví na Karlově univerzitě.

David Mazáček během své kariéry před nástupem do Crestylu před více než šesti lety působil mimo jiné ve společnostech Deloitte a Discovery Group, kde měl na starosti analýzy trhu a konkurenceschopnosti, oceňování aktiv a rozpočty územního plánování. Davidovou vášní je sport, nejraději má lyžování a tenis.

PSALI JSME:
Crestyl: Lenka Preslová je novou obchodní ředitelkou pro komerční nemovitosti

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

„Chytrá řešení“ jsou pro menší a střední firmy příliš nákladná

Průzkum
Pod pojmem „Úspory a chytrá řešení“ si majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků nejčastěji představují IT služby, zjednodušení, úsporu a efektivitu. Největší překážkou přijímání takových řešení ale podle nich je, že jsou příliš nákladná. Zjistil to výzkum, který pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) uskutečnila v únoru na vzorku 255 firem do 250 zaměstnanců agentura Ipsos.