Danone má nového marketingového ředitele, stal se jím Marek Ševčík

Společnost Danone oznamuje změnu na pozici marketingového ředitele. Nově tuto pozici zastává Marek Ševčík. Na starosti má především komunikaci rostlinných značek, mléčných výrobků a dětských výživ. Vzhledem k nedávné transformaci společnosti Danone v duchu strategie „Local first“ tuto pozici Marek Ševčík zastává zároveň v České republice a na Slovensku.
Danone má nového marketingového ředitele, stal se jím Marek Ševčík. Foto: Danone

Marek Ševčík vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a absolvoval stáž na Marquette University ve Wisconsinu v USA. Do společnosti Danone vstoupil v roce 2006. Má profesní zkušenosti z marketingu a obchodu. V letech 2013-2017 rozvíjel z Budapešti značku Actimel pro region HCS, v letech 2017-2020 měl na starosti Commercial Development pro rumunský trh.

Marek Ševčík dodává: „Práce mě naučila, že vše začíná u lidí. A že každá krize je zároveň novou příležitostí pro značku i firmu. Rok 2022 už teď ukazuje, že bude velmi jiný, než předešlé období, a bude třeba hledat nová řešení.“

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Klíčem úspěchu digitální transformace jsou lidé

Digitální transformace a automatizace se dnes skloňují prakticky ve všech segmentech ekonomiky. Poměrně daleko jsou v tomto směru banky či pojišťovny, ale osmělují se i výrobní firmy, telco nebo utility.

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB