
Kazda byl ve firmě odpovědný za vedení oddělení podnikových systémů zabývajících se implementací ERP (software, který firmy používají ke správě každodenních obchodních činností, např. účetnictví, zásobování, řízení projektů – pozn. red.) a CRM (software k přehlednému shromažďování veškerých údajů o zákaznících – pozn. red.) systémů. Jeho hlavním úkolem nadále zůstává identifikace a řešení specifických zákaznických problémů.
„V Algotechu jsem začínal jako obchodník a projektový manažer, což mi umožnilo seznámit se s většinou našich současných zákazníků a procesy, které u nich řešíme. Mám rád moderní technologie a sleduji jejich vývoj. Za posledních 10 let nastal v našem oboru opravdu výrazný posun díky postupující digitalizaci,“ říká ředitel prodeje David Kazda.
Je absolventem Vysokého učení technického v Brně. Po studiu pracoval několik let v oblasti dodávek softwaru pro automatickou identifikaci a řízení logistických operací. V roce 2008 nastoupil na pozici obchodníka a projektového manažera do firmy BSC Praha, jež se později stala součástí společnosti Algotech.