dnata Catering připraví více než pět milionů speciálních svátečních pokrmů po celém světě

Společnost dnata, přední světový poskytovatel leteckých a cestovních služeb, zajistí svým leteckým partnerům po celém světě na sváteční období více než pět milionů speciálních jídel, která budou cestujícím servírována na jejich cestách za přáteli a rodinou.
Společnost dnata, přední světový poskytovatel leteckých a cestovních služeb, zajistí svým leteckým partnerům po celém světě na sváteční období více než pět milionů speciálních jídel, která budou cestujícím servírována na jejich cestách za přáteli a rodinou. Ilustrační foto: dnata

Od poloviny prosince až do Boxing Day (26. prosince) podává dnata u partnerských leteckých společností nejoblíbenější vánoční pokrm, kterým je tradiční pečený krocan. Součástí tohoto oblíbeného jídla jsou tyto důležité ingredience: Krocan, šalvějová a cibulová nádivka, pečené brambory, růžičková kapusta, doplněné vánočním cukrovím a tradičními košíčky mince pie.

Robin Padgett, senior viceprezident divize Catering and Retail společnosti dnata, vysvětluje proces tvorby slavnostního menu: „Menu letecké společnosti se plánuje jednou ročně a mnoho leteckých společností má čtyři roční menu, která odrážejí sezónní změny. Slavnostní menu se potvrzují v listopadu poté, co je vypracují naši oceňovaní šéfkuchaři. Recepty jsou pak vytvořeny pro všechny naše globální stanice spolu s návody na nakládání a servírování s fotografiemi jednotlivých fází, takže proces je naprosto spolehlivý. Zohledňujeme také speciální požadavky našich leteckých partnerů a nabízíme maso připravené podle předpisů halal i chutné vegetariánské alternativy. Speciální jídla tvoří 45 % všech jídel poskytovaných našim velkým leteckým dopravcům.“

Společnost dnata poskytuje partnerům leteckých společností stravovací služby také prostřednictvím maloobchodní nabídky na míru. „Cestující našich maloobchodních zákazníků si mohou na své cestě zakoupit také sváteční gurmánský zážitek v podobě sendvičů s krocanem, brusinkami a nádivkou a koláčem z mletého masa,“ říká Robin Padgett.

Při výrobě tak obrovského množství svátečních jídel cateringové týmy společnosti dnata úzce spolupracují se zákazníky leteckých společností, analyzují trendy spotřeby a využívají prediktivní data k optimalizaci nakládky F&B pro palubní catering. Analýza palubních dat snižuje nejen plýtvání potravinami, ale také spotřebu paliva spojenou s přepravou nadměrné hmotnosti. Kromě toho společnost dnata Catering, pokud je to možné, získává a dodává místní produkty, aby snížila počet potravinových mil spojených s jídelníčky.

„Jsme hrdí na to, že nám naši globální zákazníci důvěřují, že jim a jejich cestujícím poskytujeme jídla nejvyšší kvality z místních surovin,“ uzavírá Robin Padgett.

Globální standardy, lokální menu

Ve Velké Británii se tradiční večeře s pečeným krocanem od společnosti dnata Catering bude podávat přibližně 8 000krát denně. Kromě toho bude distribuováno 10 000 sad podnosů včetně koláčů mince pie a čokolád a nápojů se sváteční tematikou.

V USA se podává podobné hlavní jídlo z krocana. Namísto mince pie je však mezi americkými partnery letecké společnosti oblíbeným dezertem dýňový koláč s kořeněným mascarpone nebo krémem, případně dýňový cheesecake a dušená jablka. Letos si letecké společnosti vyžádaly další sladké pochoutky, patří mezi ně vánoční roláda a plněné profiterolky, perníčky a slané čokoládové lanýže.

Zatímco v Austrálii se bude pro mezinárodní zákazníky podávat 75 000 tradičních pokrmů z pečeného krocana, na které se spotřebuje 1,9 tuny masa, některé letecké společnosti začnou buď místním předkrmem v podobě krevetového koktejlu, nebo míchaného salátu z obilovin a brusinek. Jako dezert bude na výběr teplý ovocný pudink, tvarohový koláč s vánočním pudinkem nebo pěna s perníkovým kořením a drobenkou.

Divize cateringu a maloobchodu společnosti dnata je jedním z předních světových poskytovatelů pohostinství během letu. V prvních šesti měsících finančního roku 2022-23 vyrobily týmy společnosti dnata zaměřené na zákazníky více než 50 milionů jídel, která sloužila dopravcům s plným servisem, nízkonákladovým dopravcům a VIP dopravcům na více než 60 místech.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Covid jako šance. Malí farmáři prodali více vína i bioproduktů

Analýza
Ve všeobecné vlně stížností mnoha firem, jak koronavirová pandemie negativně dopadla na jejich podnikání, existují i výjimky. Mezi ty překvapivé patří drobní zemědělci, kteří si i v tak těžké situaci dokázali poradit a v druhé vlně pandemie dokonce zaznamenali zvýšený zájem například o víno nebo bio lokální produkty.