Doručení nákupu do kufru škodovky? Ne do každé a ne vždy

Názor
Pokud máte škodovku vyrobenou od ledna 2019 a vybavenou balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup – a současně to není Enyaq iV, Kamiq nebo Scala – můžete si blahopřát. Nově si totiž můžete nechat doručovat své nákupy z e-shopů do kufru své škodovky. Jak ale včera informovala mladoboleslavská automobilka z koncernu Volkswagen, má to ještě několik podmínek.
Doručení do vozu je zatím možné v Praze a přilehlém okolí. Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem, aby jej bylo možné odemknout. Foto: Škoda Auto

Aby zákazník mohl službu využívat, musí být registrován v aplikaci Škoda Connect. V aplikaci MyŠkoda pak aktivuje funkci „Přístup do vozu“, resp. funkci „Vzdálené zamykání/odemykání vozu“.

Co nejnovější tisková zpráva automobilky nezmiňuje, je fakt, že předpokladem k využívání mobilních online služeb Care Connect a Infotainment Online je vůz Škoda s předplaceným on-line připojením. Jeho platnost je buď na jeden, nebo tři roky, vždy s možností prodloužení.

Aplikace ŠKODA Connect je od roku 2016 dostupná pro Android a iOS na více než 30 trzích a ke konci loňského roku ji podle automobilky mělo nainstalováno více než 500 000 aktivních uživatelů.

Více nespokojených evidentně představují uživatelé mobilních telefonů s operačním systémem Android. Zatímco aplikace v App Store získala od 4,8 tisíce zákazníků 4,3 hvězdičky z pěti možných, v Google Play má verze pro Android více než 21 tisíc hodnotících a jen 3,1 hvězdičky.

Zdroj: Google PlayVětšina posledních odpovědí automobilky na hodnocení zákazníků začíná takto: „Dobrý den, pane…, mrzí nás, že máte s naší aplikací potíže.“

Zákazníkovi, který konstatoval, že „poslední aktualizace se opravdu nepovedla“ a že „jestli byla aktualizace jen pro možnost doručení balíku do auta, tak děkuji pěkně a chtěl bych vidět pacienta, který umožní řidiči doručovací služby odemknout auto“, se automobilka omluvila za dočasnou nedostupnost služeb, která byla způsobena „výpadkem její straně“.

Z hodnocení aplikace automobilky uživateli na Google Play lze poměrně snadno získat dojem, že nefunguje a že není 100% spolehlivá. Přesvědčit se o tom lze přímo na Google Play, odkaz vede na všechna hodnocení. S ohledem na výše uvedené lze předpokládat, že ani možnost doručení do kufru auta nebude pro sto procent uživatelů aplikace fungovat stoprocentně.

Zdroj: Google Play

Jeden příklad za všechny: Pavel Š. před měsícem napsal: „Od dnešního dne, se v aplikaci pod všemi volbami u auta zobrazuje „nenalezeno“. Jak bude možné do takového auta doručovat zásilky? Michal B. v dubnu napsal: „Aplikace je fajn. Jen škoda, že každou chvíli nefunguje. Přečetl jsem si další recenze a vidím, že je to všude stejné. Neustálé výpadky. Na aplikaci se nedá moc spolehnout.“

Automobilka předpokládá, že k úspěšnému ukončení pilotního v Praze, který je plánován na konec tohoto roku, a „odladění všech technických bodů k zajištění plné a bezproblémové funkcionality této služby, bude tato představena i na dalších místech jak v České republice, tak i na zahraničních trzích“. Držíme palce!

Zpočátku se do projektu v české metropoli jako partneři zapojí Alza.cz, Zásilkovna a DoDo. Počet partnerů má postupně narůstat. Prvních šest set zákazníků, kteří si aktivují Alzu jako doručovacího partnera, bude mít první doručení do kufru škodovky od Alzy zdarma. Pro ty další bude cena 149 korun za doručení.

PSALI JSME:
AlzaBoxy se otevírají tisícům e-shopů

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Technologie

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.