
Filip Soukup z pozice konzultanta pomáhal s lepším fungování obchodních oddělení malým start-upům i velkým společnostem jako T-Mobile, Conectart a ČSOB. Předtím působil v konzultační společnosti Prospirio nebo ve společnosti Keramika Soukup.
Imper je největším hráčem na českém trhu data driven sales řešení (prodejní řešení založená za datové analýze – pozn. red.), ke kterým patří databáze českých firem Merk nebo nástroj Leady spolehlivě identifikující B2B návštěvníky webu (Business to Business – obchodní aktivity, při kterých jedna firma oslovuje druhou firmu).
„Imper patří mezi společnosti, které i přes své vedoucí postavení na trhu neusínají na vavřínech, ale neustále hledají nové příležitosti, inovují své produkty a celkově posouvají hranice celého data driven sales, který je podle mě budoucností B2B obchodu nejen v Česku. Situace na trhu je v posledních letech turbulentní a firmy musí hledat cesty, jak si zákazníky získat a udržet,“ uvádí Filip Soukup.
Do společnosti přichází, aby mohl plně uplatnit své zkušenosti a zároveň Imperu pomohl v dalším růstu a posilování pozice jedničky na trhu. „Filip Soukup pomáhal vylepšovat a optimalizovat obchodní oddělení ve start-upech, středních firmách i nadnárodních korporacích a my věříme, že své zkušenosti u nás zúročí,“ říká Miloš Myšička, provozní ředitel společnosti Imper.