„Přišlo mi divné, že česká vlajka vrhá stín na jinou stranu než ta chorvatská. Jako by snad v Chorvatsku svítila dvě sluníčka,“ napsala nám čtenářka Majka z Frenštátu pod Radhoštěm. „Sluníčko v reklamě Monety svítí blbě. Na dvě strany,“ komentoval reklamu Monety Honza z Plzně. „Tak na tohle by nestačil ani stovkový ochranný faktor,“ glosovala reklamu paní Jiřina z Opavy.
A má pravdu. Tvůrci internetové reklamy pro Moneta Money Bank by se měli začít potírat čímkoliv s ochranným faktorem, aby nepřišli o zakázku. „Reklama na pořízení chorvatských kun se snaží využít předpokládanou oblibu skeptického bankovního kocoura, ale bohužel dělá blbce jak z oslovených, tak z autorů,“ komentoval inzerci představitel reklamní agentury, který si z komerčních důvodů nepřál být jmenován.
Podle něj je z reklamy evidentní, že český kocour a chorvatská vlajka vrhají stín jedním směrem, zatímco kuna (chorvatská) a česká vlajka směrem druhým. „Jednoznačně jde o chybu v kategorii těch školáckých,“ uvedl hodnotitel s tím, že toto by se určitě stávat nemělo.