Pozor na sluníčko v Chorvatsku! Podle reklamy banky Moneta tam svítí ze dvou směrů současně

Názor

Jako by nestačilo, že se během letní dovolené v Chorvatsku každý rok utopí několik Čechů. Nyní jsou podle banky Moneta (dříve GE Money) naši rekreanti na pobřeží Jadranu vystaveni dalšímu nebezpečí – sluníčko tam totiž praží na pláže ze dvou stran. Důkazem je reklama na internetu, na niž redakci portálu FAEI.cz upozornili jeho čtenáři.

Školácká chyba v reklamně banky Moneta - česká vlajka vrhá stín na jinou stranu než ta chorvatská. Foto: Moneta Money Bank

„Přišlo mi divné, že česká vlajka vrhá stín na jinou stranu než ta chorvatská. Jako by snad v Chorvatsku svítila dvě sluníčka,“ napsala nám čtenářka Majka z Frenštátu pod Radhoštěm. „Sluníčko v reklamě Monety svítí blbě. Na dvě strany,“ komentoval reklamu Monety Honza z Plzně. „Tak na tohle by nestačil ani stovkový ochranný faktor,“ glosovala reklamu paní Jiřina z Opavy.

A má pravdu. Tvůrci internetové reklamy pro Moneta Money Bank by se měli začít potírat čímkoliv s ochranným faktorem, aby nepřišli o zakázku. „Reklama na pořízení chorvatských kun se snaží využít předpokládanou oblibu skeptického bankovního kocoura, ale bohužel dělá blbce jak z oslovených, tak z autorů,“ komentoval inzerci představitel reklamní agentury, který si z komerčních důvodů nepřál být jmenován.

Podle něj je z reklamy evidentní, že český kocour a chorvatská vlajka vrhají stín jedním směrem, zatímco kuna (chorvatská) a česká vlajka směrem druhým. „Jednoznačně jde o chybu v kategorii těch školáckých,“ uvedl hodnotitel s tím, že toto by se určitě stávat nemělo.

Redakční návrh na novou reklamu
Redakční návrh na novou reklamu
Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Firmy

Anketa: Značka Baťa českou průmyslovou ikonou století

Jako největší průmyslovou ikonu, která šíří dobré jméno Česka a českého průmyslu, vybrali Češi v anketě Svazu průmyslu a dopravy obuvnickou značku Baťa. Na druhé a třetí místo vyslali České pivo a značku Škoda Auto.

Lidí na trhu práce bude méně a méně

Firmy, máte pocit, že na trhu práce máte teď problém obsadit volné pracovní místo? Tak se připravte, že to bude ještě horší. Teď nemluvím o tom, zda budou mít lidi odpovídající kvalifikaci, pro vás umírněné …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Měli by mít Češi na trhu práce přednost? V Česku už pracuje přes půl milionu cizinců

Analýza
Nadprůměrně pozitivní ekonomický vývoj Česka a vysoká životní úroveň, která je na obdobné té v západoevropských zemích. To jsou lákadla pro kvalifikované pracovní síly ze zemí severní, západní a jižní Evropy. Od našeho vstupu do EU v roce 2004 v Česku značně přibylo zaměstnaných cizinců z ekonomicky vyspělejších evropských zemí – za prací k nám přišlo 25 tisíc nových pracovníků.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru