Co se týče sortimentu, nabízí u nás auta na CNG Škoda, Opel, VW, Fiat, Seat i Mercedes. Nejprodávanějším modelem je pochopitelně Škoda Octavia G-Tec, kterou si koupilo již 1800 zákazníků. Údajně umí jezdit za méně než korunu na kilometr.
Cenová tabulka Fiatu u modelu Punto ukazuje, že 1 km tento vůz ujede za 99 haléřů v případě využití CNG, s benzinovým motorem je to za 2,09 Kč a v případě dieselu za 1,47 Kč.
Cena CNG aut je vyšší než cena dieselů, zhruba o 10 až 30 tisíc korun. U velkých aut je však rychlá návratnost, uvádí se jeden až tři roky v závislosti na počtu ujetých kilometrů.
S největším hitem roku ovšem přišla Pražská plynárenská. Nabízí pro své zákazníky slevu na vozy Fiat až 35 %, což u Fiatu Ducato činí z původní milionové ceny slevu přes 360 tis. Kč. U osobního auta Fiat 500 Living je to 116 tis. Kč a ještě 10% sleva na CNG.
V Česku mají auta na CNG k dispozici 80 plnících stanic. Do konce roku jich má být stovka. Nejvíce jich otevřela společnost RWE, do hry se ale zapojují i neplynárenské firmy, které cítí příležitost, jako např. Vítkovice Doprava.
Hitem budoucnosti zřejmě bude auto na LNG. Jedná se o zkapalněný zemní plyn, jehož objem je třikrát menší než u stlačeného zemního plynu. Na jednu nádrž tak řidič ujede trojnásobnou vzdálenost, což ocení zejména řidiči kamionů. V Česku zatím žádné auto na LNG registrováno není.