
Imper CZ dodává komplexní datová řešení pro B2B byznys a marketing, zatímco Mediaboard nabízí all-in-one media intelligence službu zaměřující se na monitoring, analytiku médií a sociálních sítí, spolu s komplexní platformou pro komunikaci s novináři. To, že jde o dynamicky rostoucí firmy, potvrzuje i probíhající zahraniční expanze a změna názvu společnosti Monitora Media na Mediaboard.
Právě jednodušší positioning na zahraničních trzích má být jedním z hlavních úkolů Myšičky, který bude mít prozatím primárně na starosti byznysovou a operativní část firmy se zaměřením na škálování obchodu směrem k zahraniční expanzi a celkovému růstu. Do konce roku bude přebírat odpovědnost za kompletní obchod, marketing, HR a operativní část obou firem.
Miloš Myšička působil sedm let na pozici Head of key account management and regional sales ve společnosti LMC. Zde měl na starosti nebo se spolupodílel na řadě kritických úkolů, jako je tvorba obchodní strategie, zefektivnění svěřených oddělení skrze reorganizaci týmů, zavádění kompetenčních modelů či launchování produktů jako Atmoskop.cz nebo aplikace Práce za rohem.
„Ambice a vize jak Imperu, tak Mediaboardu jsou velké a já mám velké výzvy rád. Zároveň je vidím jako velmi reálné a chci pomoci jejich naplnění. Věřím, že není vůbec otázkou, jestli budeme patřit mezi pět největších světových hráčů, ale spíše jak rychle,“ uvedl Miloš Myšička.