
Hlavním cílem Třoskové je zajistit vysoce kvalitní fungování zahraniční sítě CzechTrade a v souladu s nově přijatou strategií prosazovat v zahraničí české výrobky s vysokou přidanou hodnotou. „Jsem si jistý, že v rámci své nové role plně zajistí kvalitní fungování zahraniční sítě, kterou nadále rozšiřujeme,“ sdělil naší redakci Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade.
Ivana Třosková do agentury CzechTrade poprvé nastoupila v roce 2010, kdy pracovala v oddělení exportních příležitostí. Od roku 2011 pak zastávala pozici ředitelky zahraniční kanceláře v Itálii a následně i ředitelky regionálního centra pro oblast Jižní Evropy a Balkánu.
Má tedy bohaté zkušenosti s exportním servisem v zahraničí a vynikající jazykové znalosti. Její poslední pracovní zkušenost je z Italsko-české obchodní a průmyslové komory, kde pracovala jako Business Development Manager.
Nová ředitelka zahraniční sítě odpovídá za celkovou koordinaci činnosti zahraniční sítě, stanovení a plnění cílů, organizační a provozní zajištění sítě včetně kontroly nákladů na činnost a také definování strategie jednotlivých regionálních center sdružujících zahraniční kanceláře CzechTrade.
„Každá země má svá specifika a mým cílem je koordinovat zahraniční síť tak, aby docházelo k efektivnímu propojování perspektivních oborů v jednotlivých teritoriích s nabídkou a možnostmi českých firem,“ uvedla Ivana Třosková.
Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade jsou podle ní největším aktivem agentury. „Jsem si vědoma obrovské zodpovědnosti, kterou s sebou tato pozice nese, ale také skvělé příležitosti, jak zúročit mé zkušenosti s agendou zahraniční kanceláře CzechTrade a business developmentu v rámci mého předchozího působení,“ doplnila nová ředitelka sekce zahraniční sítě.