Jak se stát digitálním lídrem v bankovnictví

Nárůst návštěvnosti během jednoho roku o vice než 100 %, zvýšení stability a rychlosti webu a zavedení nových funkcí. To jsou vylepšení dosažená jedním z lídrů digitalizace v bankovním segmentu díky nasazení technologie Liferay DXP. Jak lze upgradovat systémy, zvýšit možnosti prodejů, vylepšit služby pro zákazníky a odlišit se od konkurence?
Ilustrační foto: Pixabay.com

Moneta Money Bank zaznamenala rychlý růst a v roce 2018 měla více než jeden milion zákazníků s rostoucími nároky a požadavky na dostupnost a funkčnost on-line služeb. Moneta se proto rozhodla pro vylepšení stávajících systémů. Chtěla zákazníkům nabídnout nové, svižné a jednoduše ovládatelné prostředí, ve kterém budou mít přístup ke všem potřebným informacím. Důvodem, proč se k takovému kroku v Moneta Money Bank rozhodli, byla snaha odlišit se od konkurence, nabídnout něco navíc a stát se lídrem v digitalizaci bankovnictví.

Výzvy

Vizí společnosti bylo získání pozice lídra v digitálním bankovnictví v České republice. Pomocí Liferay DXP Moneta přijala novou digitální strategii postavenou na třech hlavních pilířích: Jednoduchosti, využití cloudu a automatizaci. Od této IT strategie si Moneta slibovala rychlejší, přehlednější a přátelštější platformu pro své klienty.

Zákazníci stále více požadovali moderní řešení s neustálým přístupem ke svým bankovním účtům. Moneta potřebovala řešení, které by poskytnulo stabilní, bezpečné stránky dostupné kdykoliv a odkudkoliv. S růstem zákaznické základny stávající webové stránky začínaly narážet na své limity. To mělo přímý dopad na obchodní cíle společnosti spojené s výkonem a stabilitou webu. Dalším z důležitých požadavků na nové řešení byla možnost přehledné správy, která umožňuje rychlé a bezproblémové implementace aktualizací.

Řešení

Díky předchozím zkušenostem se spoluprací s vývojářským týmem Liferay, se rozhodli v Monetě využít nových možností této technologie a posunout svoji IT strategii na vyšší úroveň. Díky přechodu na Liferay DXP tak mohla společnost svým klientům nabídnout výrazně lepší digitální zážitek.

Nový uživatelsky přívětivý web je mnohem responsivnější, než ten předtím. Je dostupný ze všech používaných digitálních zařízení: Stolních počítačů, mobilních telefonů a tabletů. Webová stránka dokáže pojmout bez problému čtyřnásobný počet přístupů, než ta předchozí. Pro případ technického selhání navíc disponuje automatickým obnovením relace ze záložního clusteru, což jen zlepšuje klientův digitální zážitek.

Systém správy obsahu Liferay DXP umožňuje rychle upravovat informace nebo vytvářet zcela nové stránky i během několika minut. Integrační funkce platformy dovoluje stávající obsah použít znovu. Díky přehlednému rozhraní lze provádět potřebné aktualizace v reálném čase a reagovat na aktuální požadavky svých klientů.

Díky modulární architektuře vývoje aplikací a funkcí jde v novém systému efektivněji instalovat, spouštět, aktualizovat či odinstalovat jednotlivé moduly.

Přínosy

Celkově přechod na Liferay DXP přinesl moderní, bezpečné a kompletní řešení s personalizací, analýzou dat a správou obsahu na jednom místě. Díky tomu je společnost Moneta schopna dosáhnout svých cílů – navýšení online obchodů.

Podle nejnovějších dat je nový web až o 33 % rychlejší. Nová platforma posloužila jako počáteční impulz pro 13% počáteční růst organického provozu na jejich webové stránce a další dvojnásobný růst organických návštěv v jednom roce od jejich zveřejnění. Nový web je také uživatelsky mnohem přátelštější, zvláště pak z mobilních zařízení. Tato skutečnost vede k navýšení počtů nových obchodních příležitostí. V neposlední řadě díky implementaci nové platformy Moneta také zlepšila stabilitu a dostupnost webu. Jednoduchostí, přehledností a dostupností se Monetě podařilo získat pozici lídra v sektoru digitálního bankovnictví.

×

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jak jednat s pojišťovnou v případě autonehody?

Autonehody se odehrávají každý den na našich i evropských silnicích a měli byste si být vědomi, že se vám mohou také stát. Mnoho řidičů neví, jak jednat s pojišťovnou v případě nehody.

Ajurvéda jako mužská záležitost

Jak jsou na tom muži se zdravím? Krátký pohled na výskyt klasických civilizačních chorob neposkytuje silnému pohlaví zrovna dobré vyhlídky. Dvě třetiny všech případů vyhřezlých meziobratlových plotének postihují …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Pomáhat Nadaci Terezy Maxové dětem nás baví, říká Radek Sedlář

Rozhovor
Letošní už šestý ročník charitativní akce Nadace Terezy Maxové dětem Hýbejte se s Tearibearem dostalo i kvůli koronaviru novou podobu. Místo běhání či chůze na jednom vybraném místě se mohou zájemci, kteří chtějí pohybem pomoci znevýhodněným dětem, zapojit do projektu kdekoli – stačí si jen stáhnout aplikaci Strava a zaregistrovat se na webu tearibear.cz.
Rolovat nahoru