
Ve Skladonu bude mít Baláš na starosti především rozvoj obchodního oddělení a stabilizaci vnitřních procesů před tím, než firma začne realizovat svou zahraniční expanzi. Ta je naplánována na příští rok a jejím cílem je vybudování celoevropské sítě fulfillmentových center.
Baláš přichází do Skladonu po dlouholetém působení v IT společnosti YSoft, ve které zastával roli viceprezidenta pro prodej a měl tak na starost nejen jednotlivé evropské obchodní týmy, ale také projektové manažery a globální zákazníky.
Po dobu jednoho roku nesl zodpovědnost také za obchodní aktivity v asijsko-pacifickém regionu, díky čemuž získal zkušenosti s koordinací týmů v různých částech světa a vytvářením dlouhodobých zahraničních vztahů. Předchozí roky působil Baláš v telekomunikační sféře, a to ve společnostech O2 a Vodafone. V posledně jmenované firmě se zasloužil o vznik oddělení speciálního prodeje, které funguje dodnes.
Baláš bude mít ve Skladonu za úkol převzetí a zejména stabilizaci stávajícího obchodního oddělení. V plánu je mimo jiné přenastavení jeho vnitřních procesů tak, aby byla firma v následujícím roce plně připravena na expanzi do zahraničí.
Nový obchodní ředitel se podle sdělení firmy bude zároveň podílet na dalším škálování fulfillmentových služeb s cílem efektivněji vytěžit potenciál, který trh nabízí. Skladon plánuje v následujících letech dále růst, právě Baláš se svými dlouholetými obchodními zkušenosti by tak měl být pro firmu v tomto intenzivním období významnou posilou.
„Skladon vnímám jako svou další kariérní výzvu, a to především proto, že jde o dynamicky rostoucí společnost, čemuž je potřeba dostatečně přizpůsobit řadu interních procesů. Pevně věřím, že má Skladon obrovský potenciál i na zahraničních trzích,“ sdělil Baláš naší redakci.
Expanze je však podle jeho názoru pokaždé nesmírně náročný byznysový krok. „Mým cílem je firmě pomoci se na tuto etapu maximálně připravit. Rád bych Skladon podpořil také v rozvoji potenciálu jednotlivých členů obchodního týmu, a to tak, aby byli schopni dlouhodobě růst společně s firmou,“ uvedl nový obchodní ředitel Skladonu.
Pro Skladon představuje Baláš důležitou podporu na cestě k transformaci ze start-upové společnosti do evropské logisticko-technologické firmy. Vizí společnosti je vybudovat v následujících letech síť fulfillmentových center napříč Evropou a obsloužit tak evropské země v rámci služby next-day delivery, tedy doručení do druhého dne.
V České republice se Skladon řadí mezi největší poskytovatele outsourcingu logistiky, svůj konstantní růst dokazuje mimo jiné umístěním v prestižním žebříčku FT 1000 či Technology Fast50, který každoročně vyhlašuje společnost Deloitte. Mezi nejrychleji rostoucími technologickými firmami střední Evropy se umístil již třikrát za sebou, naposledy obsadil 20. místo z celkem 500 přihlášených společností.