Jdeš na pivo. Prazdroj spustil navigaci do hospod

Kolem deseti tisíc hospod a restaurací sdružuje nová aplikace s názvem Jdeš na pivo, kterou spustil Plzeňský Prazdroj. Je dostupná pro telefony s operačním systémem Android i pro iPhony a lze ji zdarma stáhnout v Google Play a App Store. Kromě vyhledávání hospod si zájemci mohou přes ni například rezervovat stůl.
Mapová část aplikace rozlišuje mezi jednotlivými typy provozoven – speciálními ikonkami jsou vyznačené tankovny nebo konceptové hospody. Foto: Plzeňský Prazdroj

Není překvapivé, že podniky obsažené v aplikaci prodávají některé z piv od Prazdroje. Hospody je možné vyhledávat podle jména, lokality nebo značky zlatavého moku v nabídce. Filtrovat je lze i podle hodnocení zákazníků.

„Chceme lidem pomoci najít tu hospodu, která splní jejich očekávání. Pro někoho je kromě piva na čepu zásadní zahrádka, pro jiného sportovní přenosy nebo připojení k wi-fi, teplá kuchyně, akceptace stravenek či platebních karet. To vše aplikace Jdeš na pivo obsahuje,“ vysvětlil obchodní ředitel Prazdroje Tomáš Mráz.

Mapová část aplikace rozlišuje mezi jednotlivými typy provozoven – speciálními ikonkami jsou vyznačené tankovny nebo konceptové hospody jako Radegastovny, Kozlovny, Srdcovky či Plzeňky. U každé hospody jsou detailní informace o nabízených službách, kontaktní telefon nebo proklik na její webové stránky.

PSALI JSME:
Ženy a pivo? Pijí ho dokonce více než muži

„Hospodským vlastně nabízíme bezplatnou možnost prezentace a snažíme se k nim navigovat další zákazníky. Věříme, že i oni novou aplikaci ocení,“ doplnil Mráz. Aplikace funguje nejen na chytrých mobilech, ale i na webové stránce www.jdesnapivo.cz. Prazdroj počítá s tím, že do ní bude zařazovat další podniky v Česku. „Prozatím v ní chybí sezónní provozovny, do budoucna bychom ale i lyžařům, cyklistům či vodákům chtěli nabídnout přehled hospůdek, které bývají otevřené jen na část roku,“ dodal obchodní ředitel.

Jdeš na pivo samozřejmě není jediná „hospodská“ aplikace. Patrně nejznámější je služba Restu.cz, která se chlubí tím, že největším průvodcem po restauracích. Čím dál tím oblíbenější je i Gastromapa herce a gastronomického nadšence Lukáše Hejlíka, který navštívil přes 1500 podniků celého Česka a z těchto výletů vytvořil přehledného gastronomického průvodce. A od letoška má navíc Hejlíkova Gastromapa aplikaci.

Populární je také Zomato, což je bývalá služba Lunchtime.cz. Restaurace lze také pohodlně vyhledávat i přes Mapy Google nebo Mapy.cz firmy Seznam.

PSALI JSME:
Každý Čech si kvůli knihám odepře skoro 30 piv ročně

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Technologie

Mastercard partnerem české vlády pro digitalizaci

Společnost Mastercard se stala významným partnerem vlády České republiky v oblasti digitalizace. Firma o tom informovala v tiskové zprávě. „Cílem Mastercard je ve spolupráci s místními úřady a soukromým sektorem …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru