Zrealizovala desítky vysoce efektivních kampaní a pod jejím vedením rostla značka a její vnímání v klíčových zákaznických segmentech. Zkušenosti má také z agenturního prostředí – jako CEO vedla v minulosti agenturu Momentum ze skupiny McCann Worldgroup.
V Košíku bude zodpovídat za kompletní marketingové a komunikační aktivity. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.
„Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším on-line supermarketem, ale stát se nejoblíbenějším supermarketem v Česku. Sama patřím mezi dlouholeté zákazníky, takže do své práce dokážu promítnout i vlastní zkušenost – ať už kladnou, nebo rozporuplnou,“ zmiňuje Markéta Moreno, CMO Košík.cz. „Práce je víc než dost, nové příležitosti teď i díky změnám na trhu vidíme skoro všude – ve znalosti zákazníka, komunikaci s ním i struktuře zboží, které mu nabízíme.“
Jednou z klíčových priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s on-line nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík už brzy vypraví do nových regionů po celém Česku.
„Budoucnost nakupování potravin a věcí pro domácnost leží v on-line prostředí. Ale úspěch závisí na tom, jak dokážeme být přesvědčiví u běžných domácností. Zvláště se službou, která se dlouhé roky orientovala především na metropolitní zákazníky. Není to jednoduchý úkol a v mnoha ohledech se budeme vracet ke kořenům,“ zakončuje Moreno.