Mnoho dívek ztrácí v dospívání zájem o sport a trpí nízkým sebevědomím. Značka Always chce udržet dívky ve hře

Mladé talentované dívky často přestanou v pubertě sportovat. Důvodů, proč se tak děje, je několik: nízké sebevědomí, negativní reakce na změny jejich těla v pubertě při sportování nebo omezený rodinný rozpočet, kvůli kterému se dívky často musí vzdát svého oblíbeného sportu.
Mnoho dívek ztrácí v dospívání zájem o sport a trpí nízkým sebevědomím. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Proto se značka Always ve spolupráci s Českou olympijskou nadací rozhodla podpořit mladé sportující dívky, aby se kvůli svému okolí nebo financím už nemusely vzdávat svých snů a radosti z pohybu.

Ambasadorkou kampaně Always s názvem Udrž ji ve hře je úspěšná hokejistka Natálie Mlýnková, která díky podpoře České olympijské nadace mohla během dospívání ve sportu pokračovat, a dokonce si splnila svůj celoživotní sen – účast na Olympijských hrách. Stala se tak prvním dítětem, které Česká olympijská nadace podpořila, a které se dostalo až na tuto největší sportovní událost světa.

Natálie vysvětluje: „Sport a konkrétně hokej pro mě znamená úplně všechno. Často slýchám lidi kolem mě říkat, že já tím sportem prostě žiji. A ono to tak ve skutečnosti je, nedokážu si představit, co jiného bych dělala. Díky sportu jsem dneska tím, kým jsem. Naučil mě disciplíně, respektu, pracovitosti, správnému přístupu, inspiraci a zábavě. Mimo jiné mi dal přátelství, rodinu a vzpomínky na celý život.“

Sportování během dospívání pro ni ale bylo obtížné i z jiných důvodů, než jsou ty finanční. Natálie popisuje, jak probíhaly její tréninky v téměř výhradně mužském sportu, jakým hokej je: „Myslím si, že v podpoře dívek jsou určité mezery. Já sama jsem si něco takového zažila, když jsem vyrůstala jako jediná holka v týmu se samými kluky. Dodnes to slýchám od mladších holek.

Bohužel se ještě nic nezměnilo. Moc bych si přála, aby holky byly brány stejně vážně a se stejným respektem jako kluci, bohužel tam ještě nejsme. Je super vidět, že někde ve světě se to začíná po malých krůčcích měnit, snad k tomu dojde všude, i u nás. Holky si to zaslouží, ať už se jedná o jakýkoliv sport. Holky potřebují dodávat sebevědomí a podporu!“

Značka Always, jejímž heslem je dodávat ženám sebevědomí a stát při nich během všech jejich aktivit, se proto rozhodla dospívající dívky podpořit, aby už žádný talent nezůstal nevyužitý a žádný sportovní sen nesplněný. Pokud i vám záleží na tom, aby mladé dívky nepřicházely o možnost sportovat, můžete je podpořit v rámci nové kampaně značky Always i vy.

Stačí, když během července zakoupíte dámské hygienické potřeby Always v drogeriích DM a automaticky přispějete České olympijské nadaci, která vybranou částku použije na podporu dívek v ČR, aby u sportu zůstaly. Příspěvek poputuje dívkám ve věku 11 až 18 let, a to například formou příspěvku na soustředění, kempy, sportovní pomůcky, oddílové příspěvky a jiné nezbytnosti, které tyto dívky potřebují.

„Jako dlouholetý partner České olympijské nadace a top partner Mezinárodního olympijského výboru máme radost, že můžeme opět pomoci řadě talentovaných dívek udržet je ve sportu a pomoci jim plnit jejich sny. Věříme, že stejně jako naše výrobky pomáhají milionům lidí řešit jejich každodenní úkoly efektivně, mohou být zároveň díky této kampani i silou pro růst a silou pro dobro. Budeme rádi, když se do naší kampaně a pomoci zapojíte i vy,“ říká Neven Kružljak, marketingový ředitel Procter & Gamble.

Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace, k tomu dodává: „Vážíme si našich dlouholetých partnerů, jako je například Procter & Gamble, díky nimž jsme mohli pomoci téměř 4 000 dětem, které by jinak musely skončit se sportem kvůli finančním důvodům. Důvodů, proč dospívající sportování omezují, je však mnohem více, proto vítáme jakoukoli aktivitu, která je ve sportu podpoří.“

Ilustrační foto: Depositphotos.com

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Letní tábory pro děti už stojí skoro stejně, jako dovolená u moře

Průzkum
Pobyt v chatce nebo ve stanu v českých luzích a hájích je mnohdy srovnatelný s cenou levnějších zájezdů k moři. Třetina rodičů očekává, že si letos za letní tábor pro své děti připlatí k moři. Každý pátý rodič počítá, že za svou dceru nebo syna zaplatí více než deset tisíc korun. Ukázalo šetření společnosti Provident Financial, který mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici.