Největší konkurent České pošty spustil doručování zásilek do USA

Největší tuzemský konkurent České pošty, Zásilkovna, zahájila doručování až dvoukilogramových zásilek do Spojených států pod názvem USA Post. Cena začíná na necelých třech stovkách korun a zahrnuje proclení a zpracování celních deklarací. Zásilkovna rovněž nedávno rozšířila zasilatelství do Ruska a letos plánuje spustit přepravu do Dubaje a do oblasti Středního východu.
Ilustrační foto: zasilkovna.cz

„Spuštěním přepravy zboží otevíráme pro e-shopy další obrovský trh. S jedním systémem Packety získávají přístup do USA, Ruska a všech evropských zemí a své zboží tak mohou zasílat více než miliardě zákazníků. V Zásilkovně mají přístup k více než šedesáti logistickým partnerům, tím se přibližujeme naší vizi stát se logistickou platformou pro celý svět,“ říká Simona Kijonková, šéfka skupiny Packeta a zakladatelka Zásilkovny.

Skupina Packeta, kam spadá Zásilkovna a dalších dvanáct firem, měla loni obrat téměř 1,3 miliardy korun. V meziročním srovnání šlo o 60procentní nárůst. Počet přepravených zásilek byl 19 milionů. Ve srovnání s rokem 2018 jde o nárůst o 84 %. Letos Packeta očekává obrat ve výši dvou miliard korun a 35 milionů přepravených zásilek.

PSALI JSME:
Zásilkovna novým partnerem Aukro.cz

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Posvítí nám semafor na cestu ke zdraví?

Analýza
Snaha usnadnit spotřebitelům orientaci v obalech, aby se nenechali zmást líbivými obrázky a lákavými tvrzeními. Systém, který nám pomůže v boji s nezdravými stravovacími návyky. To zní jako krok, proti němuž není možné nic namítat. Ale opravdu je evropské Nutri-Score tou cestou, jíž by se mělo značení potravin ubírat?