
Nebankovní společnost Cofidis informovala, že od dubna rozšířila možnosti komunikace s klienty o „voicebotku“. Vika neboli virtuální komunikační asistentka bude realizovat odchozí hovory a připomínat klientům data splatnosti. Firma na základě průzkumu zjistila, že zákaznické linky hrají nepostradatelnou roli v komunikaci se společnostmi pro více polovinu lidí.
Česká spořitelna informovala, že v posledních měsících tvoří více než pětinu ze všech schválených úvěrů na bydlení mladí lidé do 30 let. Objem hypoték, které klienti ve věkové kategorii 18-30 let uzavřeli, vzrostl v březnu 2021 meziročně o 87 procent a přesáhl hranici dvou miliard korun. Banka již více než dva roky nabízí mladším zájemcům o financování prvního bydlení speciální hypotéku Prvobydlení.
Skupina ČSOB uvedla, že od začátku května ruší poplatky za vedení ČSOB Plus konta a Poštovního účtu, svých dvou vlajkových bankovních účtů. Účet zdarma a bez dalších podmínek budou mít automaticky stávající i noví klienti. ČSOB tím pokračuje ve zjednodušování a zkvalitňování své nabídky a služeb ve prospěch klientů.
Společnost Up Česká republika a technologický start-up Advanto, informovaly o novém benefitu – výplatě předem. Podle údajů start-upu řeší 43 procent lidí chybějící peníze před výplatou půjčkou. Sedm z deseti by však v případě krátkodobého finančního výpadku očekávalo nebo velmi ocenilo pomoc od zaměstnavatele. Téměř shodný počet lidí to považuje za lepší řešení, než je půjčka.