
Klient si nejprve musí do mobilu nainstalovat bankovní aplikaci a pak už stačí, aby v ní uvedl číslo svého účtu v původní bance, termín, kdy má k převodu dojít. Vše ostatní prý zajistí Equa bank sama. Také za klienta zařídí nejen uzavření účtu v původní bance a převod zbývajícího zůstatku, ale i převedení trvalých příkazů, svolení s inkasem či SIPO platbami. Podle informací banky její mobilní aplikaci aktuálně využívá více než polovina aktivních klientů.
Equa bank dále informovala, že prodlužuje „poplatkové prázdniny“ o další měsíc a až do konce října umožňuje investovat bez vstupního poplatku do 37 korunových fondů, které nabízí. Tyto fondy pokrývající globální i regionální akciové a dluhopisové trhy od renomovaných a důvěryhodných správcovských společností – BNP Paribas AM, Fidelity a NN IP.
ČSOB se pochlubila, že jako první z tuzemských bankovních domů přináší na český trh ekologickou platební kartu. Klienti banky mohou od října platit v obchodech a na internetu ekologickou platební kartou, která ušetří 3,2 gramu průmyslového plastového odpadu a sníží uhlíkovou stopu o sedm gramů oxidu uhličitého. Tuto možnost získají ti, co si nově otevřou účet Plus Konto. V budoucnu začne banka obměňovat karty i dalším klientům.
Fondee, investiční startup, seznámil s výsledky průzkumu, jak se první vlna pandemie koronaviru a s ní související omezení podepsaly na finančním zdraví českých domácností. Finanční dopad zaznamenala téměř třetina Čechů. Osm procent dotazovaných přišlo o práci, dalším dvaceti procentům se pak snížil příjem, 43 procenta respondentů musela sáhnout do úspor. Úvěrem musela situaci řešit čtyři procenta Čechů.
Slavia pojišťovna informovala, že v době neustále se měnících podmínek pro cestování ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim přišla s dalším rozšířením svých služeb v rámci cestovního pojištění. Nově tak cestující mohou využít veškerý asistenční servis nonstop. Zároveň dochází také k rozšíření asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.
Uniqa pojišťovna informovala, že znovu inovovala životní program Domino. Pojišťovna se zaměřila zejména na optimalizaci krytí pro případ závažných stavů po úrazu či nemoci u dospělých i dětí a na zjednodušení požadavků zkoumání zdravotního stavu při sjednání pojištění a administrativy po pojistné události. Zavádí rovněž slevu u klientů s vyšším pojistným, nebo zvýhodněnou progresi u pojistného plnění z úrazového pojištění.