
Jan Brejcha je zkušený marketingový lídr, který během svého působení na lokální i mezinárodní úrovni pomohl k růstu ekvity, tržního podílu i finančních výsledků řadě značek v FMCG. Ve Vafo bude mít na starosti marketingový tým, starající se o rozvoj značky Brit, Carnilove a dalších značek, které společnost exportuje do více než 85 zemí světa.
„Dvacet let jsem pracoval pro největší značky v FMCG, u nás i ve světě. Měl jsem štěstí na příležitosti a díky nim jsem mohl nasbírat zkušenosti a kompetence v řadě oblastí, nejen v marketingu,“ říká Brejcha.
„A když se objevila šance toho všeho využít a stát se parťákem pro rozvoj byznysu v soukromě vlastněné české firmě, která má skvělý produkt, krásné značky, fajn lidi a velké mezinárodní ambice, nebylo co řešit. Navíc máme doma tři adoptované pejsky, takže je to, jak se říká, srdcovka,“ dodává.
„Jsem rád, že k nám přišel člověk Honzova kalibru. Očekávám, že nám podstatnou mírou pomůže změnit se ve firmu aktivně marketingově pracující s větším množstvím značek, a zároveň etablovat stěžejní značky společnosti do pozice evropských lídrů,“ informoval Jakub Majer, CEO Vafo Praha.
Brejcha je absolventem Západočeské univerzity v Plzni. Během více než dvacetileté praxe úspěšně působil v marketingu značek, jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelez, z toho několik let ve Velké Británii.
V poslední době pracoval v oblasti retailu – coby ředitel marketingu řetězce Lidl. Jeho největší vášní je budování značek, produktové a digitální inovace a v posledních letech především budoucnost nakupování a retailu. Honza je ženatý, má tři psy a ve volném čase rád hraje volejbal, golf a poslouchá muziku.