Novým partnerem MFF Karlovy Vary je Mattoni

Téměř přesně dva roky poté, kdy tuzemský energetický gigant ČEZ oznámil, že po šestnácti letech spolupráce končí, jako generální partner, s podporou tradičního karlovarského filmového festivalu, oznámila včera akciová společnost Mattoni 1873, že se její značka minerální vody Mattoni stala partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary (MFF KV).
Partnerství včera slavnostně stvrdili svými podpisy Alessandro Pasquale (vlevo), generální ředitel společnosti Mattoni 1873, a prezident festivalu Jiří Bartoška (vpravo). Foto: Mattoni 1873

Společnost Mattoni 1873, až dosud známá jako Karlovarské minerální vody, prostřednictvím své agentury neodpověděla do uzávěrky tohoto článku na dotazy redakce – na kolik toto partnerství ročně firmu přijde a na jak dlouhou dobu bylo partnerství uzavřeno.

Nereagovala ani na dotaz ohledně obav z toho, že v době předpokládaného zahájení letošního festivalu (3. července) pandemie koronaviru Covid-19 ještě zdaleka nemusí být u konce.

Rozpočet filmového festivalu se v posledních letech pohyboval ve výši zhruba 135 milionů korun, přičemž ČEZ jako generální partner přispíval 20 miliony ročně. MFF KV je už dva roky bez generálního partnera a jako prvního podporovatele na svém webu uvádí ministerstvo kultury.

Hlavními partnery festivalu jsou Mall.cz, innogy, Vodafone, Karlovarský kraj, Accolade a Karlovy Vary. Mattoni 1873, resp. její značka minerální vody Mattoni, rozšíří dosavadní šestici partnerů, jimiž jsou: Unipetrol, Unicredit Bank, Sazka Group, Philip Morris ČR, DHL a Czech Fund.

Podle informací z výroční zprávy akciové společnosti Karlovarské minerální vody (nyní Mattoni 1873) za rok 2018 firma dosáhla čistého zisku ve výši téměř 442 miliony Kč při obratu přesahujícím čtyři miliardy korun. Jediným akcionářem firmy je od roku 2016 společnost Trentop Investments se sídlem v nizozemském Shipholu.

PSALI JSME:
Česká kina přijdou kvůli zákazu hromadných akcí o 100 milionů měsíčně

×

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Bankám klesají zisky, ruší pobočky

Bankám a spořitelnám v Česku v letošním prvním pololetí klesl souhrnný čistý zisk meziročně o 19 miliard korun na 26,57 miliardy. Vyplývá to z dat, která včera zveřejnila Česká národní banka (ČNB).

Firemní pronájmy elektroniky rostou

Zatímco až do letošního března byl pronájem elektroniky především doménou jednotlivců, kteří si tak pravidelně obměňovali svá zařízení (např. nový iPhone každý rok), možnost pronájmu firmy přivítaly zejména během …

Je Antivirus lepší, než bude kurzarbeit?

Diskuze o podobě kurzarbeitu, do něhož se má proměnit nyní platný program Antivirus, je poměrně složitá. Kurzarbeit má totiž celou řadu parametrů (za jakých okolností se uplatní, kdo bude od koho na jak dlouho …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Pomáhat Nadaci Terezy Maxové dětem nás baví, říká Radek Sedlář

Rozhovor
Letošní už šestý ročník charitativní akce Nadace Terezy Maxové dětem Hýbejte se s Tearibearem dostalo i kvůli koronaviru novou podobu. Místo běhání či chůze na jednom vybraném místě se mohou zájemci, kteří chtějí pohybem pomoci znevýhodněným dětem, zapojit do projektu kdekoli – stačí si jen stáhnout aplikaci Strava a zaregistrovat se na webu tearibear.cz.
Rolovat nahoru