
Švrček bude odpovědný za postupné pronikání Munipolis do nových segmentů, rychlé odpovědi na aktuální potřeby firem i samospráv a přímý rozvoj projektu ve spolupráci s největšími partnery. Zároveň připraví projekt na výzvy, které přináší ESG (udržitelný přístup k investování a fungování firem, pozn. red.) – ať už pro sběr dat pro firmy nebo jejich reporting.
„Komunikace se prolíná všemi aspekty života i podnikání. Munipolis je tedy velice mocný nástroj, který dokáže usnadnit a zefektivnit v podstatě v jakýkoli komplexnější proces. Společným cílem mým i mého nově vznikajícího týmu tak bude hledat nové možnosti, kde Munipolis prokazatelně dokáže přinést efektivitu nebo vylepšovat procesy,“ vysvětluje Švrček.
Projekt v současnosti působí na čtyřech evropských trzích a chystá se na další. Práce Švrčka a jeho týmu tedy bude formovat nové možnosti vyplývající z komunikace nejen v Česku, ale také v Německu, Maďarsku, na Slovensku a dalších Evropy.