Provident Financial posiluje vedení

Provident Financial posiluje tým nejvyššího vedení o novou ředitelku pro komunikaci a vnější vztahy. Stala se jí Jitka Němečková, která dosud vedla tým komunikace Plzeňského Prazdroje pro Českou a Slovenskou republiku, Německo a Rakousko. Na pozici vystřídala Jiřího Hauptmanna, který se stal ředitelem pro vnější vztahy mezinárodní digitální divize International Personal Finance Digital.
Novou ředitelkou komunikace a vnějších vztahů a členkou představenstva Provident Financial se stává Jitka Němečková. Foto: Provident Financial

V nové pozici pomohou Jitce Němečkové její bohaté profesní zkušenosti s PR, komunikační a mediální strategií a také marketingovou komunikací. V roce 2018 získala prestižní ocenění Mluvčí roku. O dva roky později vyhrál tým, který v Prazdroji vedla, ocenění PR tým roku.

Jitka Němečková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, konkrétně obory mezinárodní obchod a komerční komunikaci. Před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala mimo jiné v Unipetrolu a Spolaně. V českém Providentu povede týmy interní a externí komunikace a bude rovněž odpovědná za oblast public affairs.

Jiří Hauptmann se přesunuje do mezinárodní divize International Personal Finance Digital jako nový ředitel pro vnější vztahy. Foto: Provident Financial

Jiří Hauptmann byl jmenován ředitelem pro vnější vztahy mezinárodní digitální divize International Personal Finance Digital. V nové roli bude zodpovědný zejména za oblast finanční regulace ve všech zemích, kde IPF Digital působí a za European Affairs pro celou skupinu IPF.

Jako jediný Čech bude členem představenstva společnosti. Bude tak moci navázat na své působení v Providentu, kde se zaměřoval zejména na regulatoriku a posílení role udržitelnosti. Stál u vzniku projektu Neviditelní, který se snaží upozornit veřejnost na problematiku ohrožených skupin lidí, kterým se nežije snadno a kteří jsou pro většinovou společnost neviditelní.

Jiří Hauptmann vystudoval Technickou univerzitu v Liberci. Před působením v Providentu pracoval jako Corporate Affairs & Communications Director v Japan Tabacco International a jako Head of Corporate Relations and Public Affairs ve společnosti Heineken.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.