Radek Janata přichází na zcela novou pozici v Košíku

Čerstvou posilou společnosti Košík se stává Radek Janata, ujme se role Head of Trade Marketing and Media (povede podlinkovou komunikaci, pozn. red.). Jak sdělila firma portálu Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz), jde o zcela novou pozici a úkolem zkušeného marketéra bude otevírat nové kanály on-line prodejů.
Na novou pozici Head of Trade Marketing and Media, tedy šéfa podlinkové komunikace, zamířil Radek Janata. Foto: Košík

Janata má za sebou působení na nejvyšších pozicích ve společnostech PepsiCo, Billa, MOL nebo BAT. V Košíku bude jeho hlavním úkolem hledat nové cesty, kde je možné přiblížit online nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi.

„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. On-line nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi tam při objednávání chybí lidský kontakt, který je z mého pohledu v retailu zásadní,“ uvedl ke svému angažmá Radek Janata.

Příchod Janaty není jediná změna, která společnost Košík čeká. V marketingovém týmu se odehrály i další důležité přesuny. Do čela marketingových kampaní napříč třemi trhy se nově postavila dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním on-line marketingem převzal Michael Barták, který v Košíku odpovídal za performance aktivity.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB