Radim Stezka, Jaroslav Kaucký a Adam Borňák novými manažery značky Fabini

Česká značka nádobí Fabini, která na podzim oslaví pět let na trhu, plánuje i letos pokračovat ve dvojnásobném růstu. K tomu jí mají dopomoct tři noví manažeři.
Společnost Fabini má i na letošní rok ambiciózní plány. K jejich naplnění jí mají pomoci tři noví manažeři. Foto: Fabini
Společnost Fabini má i na letošní rok ambiciózní plány. K jejich naplnění jí mají pomoci tři noví manažeři. Foto: Fabini

Radim Stezka jako Head of Brand (šéf značky – pozn. red.), Jaroslav Kaucký jako nový CMO (vedoucí marketingu – pozn. red.) a Adam Borňák na pozici CPO (produktový šéf – pozn. red.). Firma o nových akvizicích informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz).

Jako Head of Brand přichází Radim Stezka, který pracoval pro značky Queens, Vasky, Bagind a Footshop. Marketingu, především pak budování a škálování značek, se věnuje přes deset let.

„Mojí hlavní zodpovědností je definice nové brandové strategie, práce na zvýšení povědomí o Fabini, zlepšení všech touch points značky a vedení brandového týmu v rámci marketingového oddělení,“ říká.

Jaroslav Kaucký má za sebou více než 13 let ve značkách, jako UrbanStore, Bibloo a Zoot. „Mým hlavním cílem je pomoci Fabini růst, aby firma v nejbližších letech dosáhla silné pozice nejen na domácím trhu, ale rovněž úspěšně expandovala do dalších zemí Evropy,“ přibližuje své nejbližší úkoly Kaucký.

Adam Borňák do Fabini míří ze společnosti Eyerim, které pomohl k pozici jednoho z lídrů na trhu. Ve Fabini bude zastřešovat vývoj produktů a nákup.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB