Radim Stezka jako Head of Brand (šéf značky – pozn. red.), Jaroslav Kaucký jako nový CMO (vedoucí marketingu – pozn. red.) a Adam Borňák na pozici CPO (produktový šéf – pozn. red.). Firma o nových akvizicích informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz).
Jako Head of Brand přichází Radim Stezka, který pracoval pro značky Queens, Vasky, Bagind a Footshop. Marketingu, především pak budování a škálování značek, se věnuje přes deset let.
„Mojí hlavní zodpovědností je definice nové brandové strategie, práce na zvýšení povědomí o Fabini, zlepšení všech touch points značky a vedení brandového týmu v rámci marketingového oddělení,“ říká.
Jaroslav Kaucký má za sebou více než 13 let ve značkách, jako UrbanStore, Bibloo a Zoot. „Mým hlavním cílem je pomoci Fabini růst, aby firma v nejbližších letech dosáhla silné pozice nejen na domácím trhu, ale rovněž úspěšně expandovala do dalších zemí Evropy,“ přibližuje své nejbližší úkoly Kaucký.
Adam Borňák do Fabini míří ze společnosti Eyerim, které pomohl k pozici jednoho z lídrů na trhu. Ve Fabini bude zastřešovat vývoj produktů a nákup.