Podle mluvčí byl od 20. prosince extrémní zájem také o elektronické dárkové poukazy v hodnotě tisíc korun.
Nejrušněji prý bylo na pobočkách e-shopu, kam pro své objednávky směřovalo nejvíce zákazníků. Hned po Štědrém dnu Mall.cz odstartoval povánoční výprodeje a po necelém týdnu byl zatím největší zájem o elektroniku.
Z pohledu tržeb byl pro Mall.cz nejsilnějším dnem 29. listopad, kdy vrcholila akce Black Friday. Celkově za poslední dva měsíce roku zaznamenal e-shop meziroční nárůst tržeb o 25 procent. „Letos jsme poprvé, i přes některé varovné zprávy a zažité zvyky, viděli, že lidé objednávali dárky skutečně až do poslední chvíle,“ říká Oldřich Bajer, CEO skupiny Mall.
Tento rok také potvrdil stoupající oblibu vyzvedávání zboží na pobočkách, partnerských výdejnách a v Mall Boxech, kterých má e-shop v Česku již více než 700. V letošním roce daly 62 procenta zákazníků poprvé přednost osobnímu odběru. Nejčastěji přitom směřovali na prodejny e-shopu. Těchto zákazníků bylo přes 60 procent.
Ve srovnání s běžným měsícem prodejny v prosinci vydaly o více než 180 procent více objednávek. Nejvytíženějším dnem na pobočkách byl 20. prosinec, kdy si zákazníci vyzvedli přes 16 tisíc objednávek. Tento den byl rekordní i pro samoobslužné výdejní Mall Boxy. Své objednávky si na adresu nechalo doručit zbylých 38 procent.