Společnost investovala do výrobních linek na vysokonapěťové baterie 25,3 milionů eur. S přípravou závodu v Mladé Boleslavi na výrobu elektrických komponentů se začalo před dvěma lety. Počáteční výrobní kapacitu 150 000 kusů ročně firma v příštích letech ještě rozšíří.
Ve výrobě elektrických komponentů přímo nebo nepřímo pracuje zhruba 200 zaměstnanců. Na výrobní lince se bateriové moduly nejen montují, ale také testují a před montáží do vozů i nabíjejí. Na výrobní lince pracuje vedle zaměstnanců také 13 robotů KUKA s nosností od 210 do 500 kilogramů. Většina těchto strojů zajišťuje transport velmi těžkých nebo objemných dílů. Další roboty pomocí šroubovacího vřetene a automatických úchopů šroubují na moduly baterií víka.
Bateriové články a moduly, základní součásti trakčních baterií, nakupuje ŠKODA AUTO od externích dodavatelů. Vysokonapěťové baterie z Mladé Boleslavi budou pohánět plug-in hybridy koncernu Volkswagen, vycházející z modulární platformy MQB. Baterie se budou používat například v modelu ŠKODA SUPERB iV, jehož výroba bude zahájena v září 2019 v závodě v Kvasinách.