Už jen bez papíru, ale s plánem „bé“. Emirates pro lety z Dubaje ruší palubní vstupenky

Letecká společnost Emirates informovala, že učinila další krok vpřed v oblasti digitálních technologií a od 15. května bude u většiny cestujících odlétajících z Dubaje vyžadovat místo tištěných palubních lístků jejich on-line podobu. „Díky Alláhovi“ má tato iniciativa i plán „bé“.
Pracovníci společnosti Emirates a letištní personál naskenují QR kód na mobilní palubní vstupence během průchodu cestujících letištěm a jejich nástupu do letadla. Ilustrační foto: Emirates

Cestující, kteří se odbaví na Terminálu 3, obdrží mobilní palubní vstupenku prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Cestující s odbavením on-line si mohou palubní vstupenku nahrát do své peněženky Apple Wallet nebo Google Wallet či si ji vyzvednout v aplikaci Emirates App. Potvrzení o odbaveném zavazadle je rovněž zasláno e-mailem přímo cestujícím nebo je k dispozici v aplikaci Emirates.

Tato iniciativa podle letecké společnosti výrazně sníží množství papírového odpadu a zároveň nabídne cestujícím odlétajícím z Dubaje pohodlné a rychlé digitalizované odbavení. Snižuje se také riziko ztráty palubních vstupenek, což cestujícím přinese větší klid na cestách, uvedly aerolinky.

Mobilní palubní vstupenku lze používat po celou dobu cesty, tj. v dubajském Duty Free, při bezpečnostní kontrole i při nástupu do letadla, a to pouhým předložením palubní vstupenky v telefonu.

Pracovníci společnosti Emirates a letištní personál jednoduše naskenují QR kód na mobilní palubní vstupence během průchodu cestujících letištěm a jejich nástupu do letadla.

A teď plán „bé“: Někteří cestující však mohou i nadále vyžadovat vytištění fyzické palubní vstupenky, například cestující s kojenci, nezletilé osoby bez doprovodu, cestující vyžadující zvláštní pomoc či pasažéři s navazujícími lety jiných leteckých společností, ale také lidé cestující do USA.

Možnost vytisknout palubní vstupenku je k dispozici na vyžádání u odbavovacích přepážek Emirates, a to v případech, že cestující nemají mobilní zařízení, nebo pokud nemají přístup k informacím na svých zařízeních z následujících důvodů: Vybití baterie, porucha nebo závada systému, zpoždění doručení zprávy, nemožnost přístupu k Wi-Fi síti nebo datovému balíčku.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena