Vadné součástky v myčkách IKEA se v Česku týkají devíti tisíc zákazníků

Myčky IKEA s problematickou součástkou, jejichž kupující firma tento týden kontaktovala kvůli bezplatné opravě, si celosvětově koupilo 380 tisíc zákazníků. V České republice devět tisíc. První z myček zakoupených v tuzemsku budou podle zjištění portálu FAEI.cz opraveny už tento týden.

Email s oznámením o bezplatné opravě myčky nádobí dostali jen zákazníci, kteří mají kartu IKEA Family. Ilustrační foto: ikea.com

Jak jsme včera informovali, že švédská společnost IKEA kontaktuje v těchto dnech zákazníky, kteří si u ní v letech 2014-2015 zakoupili myčku nádobí. Jeden z nich nás informoval, že už den po registraci k bezplatnému servisu byl telefonicky kontaktován servisní firmou a že mu byla nabídnuta výměna součástky hned na následující den, tedy na dnešek.

„Je možné, že jsem byl jeden z prvních, kdo si na webu IKEA dohledal, zda je vadnou součástkou postižena právě jeho myčka, a kdo se zaregistroval. Ale i tak musím ocenit rychlost, s jakou IKEA postupuje. Zejména proto, že zákazníky upozorňovala na to, že může trvat až čtyři týdny, dojde ke kontaktu ohledně naplánování samotné servisní opravy,“ uvedl náš pravidelný čtenář z Prahy.

Email s oznámením o bezplatné opravě dostali jen zákazníci, kteří mají kartu IKEA Family. Na marketingově neorganizované kupující firma spojení nemá. Lze ale předpokládat, že se o bezplatném servisu dozví nyní z médií.

 „IKEA zjistila, že v některých myčkách na nádobí je vadná součástka, která nesplňuje stanovené standardy a požadavky na kvalitu. Tato součástka byla vyměněna, avšak zákazníci, kteří si myčku koupili předtím, než jsme na problém přišli, si mohou objednat výměnu součástky u sebe doma. Jedná se o zákazníky, kteří si zakoupili myčku v letech 2014 nebo 2015. V celosvětovém měřítku se to týká 380 tisíc zákazníků, z toho v rámci České republiky jsme jich oslovili více než devět tisíc,“ sdělila na dotaz mluvčí IKEA Zdenka Pecková.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Spotřebitel

Posvítí nám semafor na cestu ke zdraví?

Snaha usnadnit spotřebitelům orientaci v obalech, aby se nenechali zmást líbivými obrázky a lákavými tvrzeními. Systém, který nám pomůže v boji s nezdravými stravovacími návyky. To zní jako krok, proti němuž není …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.