Veronika Hešíková tiskovou mluvčí finančního domu Uniqa

Na pozici tiskové mluvčí a senior specialistky na earned media v březnu do finančního domu Uniqa nastoupila Veronika Hešíková. Společnost o tom informovala Finanční a ekonomické informace (faei.cz) v tiskové zprávě.
Uniqa posiluje svůj komunikační tým. Na pozici tiskové mluvčí a senior specialistky v březnu nastoupila Veronika Hešíková. Foto: Uniqa
Uniqa posiluje svůj komunikační tým. Na pozici tiskové mluvčí a senior specialistky v březnu nastoupila Veronika Hešíková. Foto: Uniqa

Hešíková bude mít odpovědnost za strategii komunikačních kampaní, prohlubování vztahů s novináři i klíčovými partnery a celkové posílení veřejné viditelnosti značky Uniqa v tradičních i digitálních médiích. Úzce bude spolupracovat s vedením společnosti, marketingovým a digitálním týmem i externími agenturami.

Veronika Hešíková přichází s více než osmiletou zkušeností z oblasti marketingu, PR a médií. Působila jako vedoucí komunikace a tisková mluvčí místopředsedy vlády nebo jako reportérka zahraniční redakce České televize. Zkušenosti má i z mezinárodního soukromého sektoru.

„Přináší unikátní kombinaci zkušeností z médií, státní správy i mezinárodního technologického prostředí. Jsme přesvědčeni, že její strategický přístup, schopnost pracovat s daty a cit pro veřejnou komunikaci výrazně posílí finanční dům Uniqa v jeho směřování,“ uvedl k nástupu Veroniky Hešíkové ředitel brandu, marketingu a komunikace Uniqa Jakub Drobec.

„Věřím, že silná značka neroste jen z marketingových kampaní, ale i z důvěry, kterou si postupně získává. Buduje se podobně jako vztah, musí vycházet z opravdového zájmu, sdílených hodnot a otevřené komunikace. Přicházím s cílem vytvářet smysluplný obsah, který bude srozumitelný, relevantní a přínosný – pro média, naše klienty, partnery i veřejnost,“ řekla nová tisková mluvčí.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek