Jakub Drobec je novým ředitelem brandu, marketingu a komunikace v Uniqa

Značku Uniqa rozvíjí od ledna tohoto roku nový ředitel Jakub Drobec, který má za sebou více než dvacetileté mezinárodní zkušenosti z řízení marketingu. Získával je postupně ve společnostech jako Generali Germany, Google EMEA a Amazon Germany. Redakci FAEI.cz o tom informovala tisková mluvčí Uniqa Eva Svobodová.
Jakub Drobec, nový ředitel brandu, marketingu a komunikace v Uniqa, realizoval marketingové a komunikační vize po celém světě. Foto: Uniqa

Drobec se také podílel na významných projektech v oboru pojišťovnictví. Po deseti letech se rozhodl vrátit se domů a podpořit rozvoj české a slovenské Uniqa, kde nově odpovídá za brand, marketing a komunikaci.

„Kultura Uniqa mi byla od prvního momentu blízká, protože není o velkých deklaracích, ale spíše o aktivní transformaci nejen vlastní firmy, ale i celého finančního trhu. Krásným příkladem je složení našeho představenstva, kde máme tři ženy, čtyři muže a celkově čtyři národnosti,“ komentoval svůj nástup Jakub Drobec.

„Tento mix obchodních zkušeností a pohledů poskytuje důležitou diverzitu názorů, kterou jsem zatím na pojistném trhu neviděl a která posouvá celou společnost vpřed,“ doplnil. Uniqa je nyní po fúzi se společnostmi AXA silnou česko-slovenskou skupinou. Vedle pojištění poskytuje zákazníkům také komplexní finanční služby, včetně spoření na penzi a investic.

„Už dnes pracujeme na tom, aby značka Uniqa byla natolik silná, že klient nebude mít potřebu řešit své finanční záležitosti jinde. Vím, že značku nelze rozvíjet jen přes média a kampaně,“ vysvětlil nový ředitel pro značku, marketing a komunikaci.

Jakub Drobec realizoval marketingové a komunikační vize po celém světě – od kódování webových stránek pro zahraniční společnosti v 90. letech až po natáčení reklam v JAR s hollywoodským režisérem. Od roku 2007 pracoval exkluzivně pro firmy z žebříčku Fortune Grobal 500 v oblasti finančních služeb a velkých technologií.

Během svého působení v pojišťovně Generali (2013-2019) vedl marketingové týmy a týmy přímého prodeje ve třech zemích (Slovensko, Turecko, Německo) a transformoval tyto organizace na štíhlé zákaznicky orientované entity s mimořádnou efektivitou s maximalizací dopadu na výsledek podnikání.

Od roku 2018 přesunul své zaměření na mediální a strategické poradenství v centrále Google EMEA a poté v německém Amazonu, kde vytvářel mediální a kreativní strategii pro špičkové zákazníky, jakými byli např. Mastercard, Allianz, McDonalds, VW Group a další. Cílem bylo zefektivnění jejich marketingových aktivit a maximalizace strategických růstových ambicí.

„Je fascinující porovnávat zkušenosti ze zemí, jako jsou Česko, Slovensko, Irsko, Turecko nebo Německo. Co je ale můj úplně klíčový poznatek: I přesto, že každý z těch trhů je kulturně úplně odlišný, zákazníci všude očekávají od finančních služeb v zásadě totéž,“ konstatoval Jakub Drobec s tím, že „je úžasné být zase nazpět doma …. a mít možnost podpořit rozvoj domácích ekonomik“.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 1
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
  1. kS karel Schwarz

    Tak on je nový ředitel brandu.
    Dám si dobrý pozor, abych něco nepotřeboval od Uniqi.

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB