Zemědělský svaz a COOP podporují regionální potravinu

Cílem celostátní reklamní kampaně je větší propagace těchto výrobků v maloobchodních prodejnách Skupiny COOP, tak aby jejich prodej podpořil českou krajinu a české výrobce, ve velké většině zemědělce. První setkání zatím proběhly v Plzeňském a Jihočeském kraji.

Zemědělský svaz České republiky se delší dobu snaží o propagaci českých výrobků na pultech obchodů. Pro české regionální výrobce není jednoduché, v podstatě leckdy nemožné, dostat se do velkých supermarketů, neboť objem jejich produkce není schopen pokrýt celou síť obchodů v řetězcích. Obchodní síť spotřebních družstev COOP, jejíž prodejny fungují i v těch nejmenších vesničkách, je jedna z nejvhodnějších variant, jak dostat výrobek ke spotřebiteli. Je totiž schopna individuálního přístupu k malým výrobcům, umožnit prodej třeba pouze jen v několika obchodech a tím zachovat regionalitu těchto produktů.

„Pozitivním výstupem setkání je zjištění, že zájem na obou stranách propagovat české výrobky hlouběji, je. Skupině COOP záleží na tom udržovat tradici, regionálnost a cítí potřebu výrobky označené značkou regionální potravina odlišit od ostatních výrobků,“ zhodnotil kladně proběhlé setkání předseda svazu Martin Pýcha. Podle něj je právě skvělé, že síť COOP již dnes zachovává výjimečnost regionálních potravin a jejich tradici. Jednotlivá družstva COOP odlišují regionální výrobky od ostatních výrobků a zachovávají jejich exkluzivitu i příběh

„Je důležité, aby spotřebitel viděl prodej komplexněji. Koupí českého výrobku podpoří nejen českého zemědělce, českou ekonomiku, ale také region, ve kterém žije. Dlouhodobě spolupracujeme při podpoře lokálních výrobců i spolupráce v regionech,“ říká Pavel Březina, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev – Skupiny COOP.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru