bool(false)

Zemědělský svaz a COOP podporují regionální potravinu

Cílem celostátní reklamní kampaně je větší propagace těchto výrobků v maloobchodních prodejnách Skupiny COOP, tak aby jejich prodej podpořil českou krajinu a české výrobce, ve velké většině zemědělce. První setkání zatím proběhly v Plzeňském a Jihočeském kraji.

Zemědělský svaz České republiky se delší dobu snaží o propagaci českých výrobků na pultech obchodů. Pro české regionální výrobce není jednoduché, v podstatě leckdy nemožné, dostat se do velkých supermarketů, neboť objem jejich produkce není schopen pokrýt celou síť obchodů v řetězcích. Obchodní síť spotřebních družstev COOP, jejíž prodejny fungují i v těch nejmenších vesničkách, je jedna z nejvhodnějších variant, jak dostat výrobek ke spotřebiteli. Je totiž schopna individuálního přístupu k malým výrobcům, umožnit prodej třeba pouze jen v několika obchodech a tím zachovat regionalitu těchto produktů.

„Pozitivním výstupem setkání je zjištění, že zájem na obou stranách propagovat české výrobky hlouběji, je. Skupině COOP záleží na tom udržovat tradici, regionálnost a cítí potřebu výrobky označené značkou regionální potravina odlišit od ostatních výrobků,“ zhodnotil kladně proběhlé setkání předseda svazu Martin Pýcha. Podle něj je právě skvělé, že síť COOP již dnes zachovává výjimečnost regionálních potravin a jejich tradici. Jednotlivá družstva COOP odlišují regionální výrobky od ostatních výrobků a zachovávají jejich exkluzivitu i příběh

„Je důležité, aby spotřebitel viděl prodej komplexněji. Koupí českého výrobku podpoří nejen českého zemědělce, českou ekonomiku, ale také region, ve kterém žije. Dlouhodobě spolupracujeme při podpoře lokálních výrobců i spolupráce v regionech,“ říká Pavel Březina, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev – Skupiny COOP.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Přes geopolitické problémy Evropa v roce 2017 přilákala nejvíc přímých zahraničních investic v historii. Největší potenciál má odvětví digitálních technologií

Zahraniční investoři loni v Evropě zahájili rekordních 6 653 projektů, díky nimž vzniklo více než 353 tisíc nových pracovních míst. Ukazuje to průzkum atraktivnosti Evropy pro zahraniční investice (European Attractiveness Survey), který každoročně realizuje společnost EY. I přes geopolitické problémy jsou …

Skupina UniCredit podepsala chartu žen ve finančním sektoru

Skupina UniCredit informovala o podepsání charty Ministerstva financí Spojeného království týkající se žen ve finančním sektoru (HM Treasury Women in Finance Charter) a zavázala se tak poskytovat plnou podporu při zlepšování rovného zastoupení mužů a žen v sektoru finančních služeb ve Spojeném království a na …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …

Bojíme se regulací, zní od firem z celého světa i ČR

Analýza
Pro firmy z celého světa je největším rizikem pro podnikání regulace, kterými se jednotlivé státy připravují na možné scénáře ekonomicko-politického vývoje. Vyplývá to z aktuálního celosvětového průzkumu poradenské společnosti BDO. Tato obava se přitom od loňska výrazně zvýšila. Jiné studie a ankety dokládají, že obdobné obavy mají rovněž podnikatelé v České republice.
Rolovat nahoru