Vedle celkového počtu nových uživatelů My Air roste také počet unikátních i opakovaných přihlášení do aplikace. Měsíčně se do aplikace My Air přihlásí 215 tisíc unikátních klientů, každý z nich v průměru dvacetkrát. A denně se do aplikace přihlásí už stejný počet klientů jako do internetového bankovnictví.
„Klienti už do aplikace nechodí jen kvůli kontrole zůstatku na účtu, stále více z nich přes mobil zadává platby, přesouvá si peníze mezi běžným a spořicím účtem, sjednává si cestovní pojištění nebo třeba mění limity u platebních karet,“ říká Tomáš Veselý, který v Air Bank vede Oddělení každodenních služeb.
V aplikaci My Air také neustále přibývají další nové služby a vylepšení. Nově mohou klienti v mobilní aplikaci vyplnit žádost o půjčku, zlevnit si nákupy prostřednictvím služby Odměny za placení nebo si zobrazit PIN k platební kartě nebo nálepce. Klienti, kteří mají chytrý telefon se systémem Android a funkcí NFC, mohou díky aplikaci My Air také svým mobilem platit v obchodech. Za necelé čtyři měsíce od spuštění si placení mobilem zapnulo už 37 tisíc klientů Air Bank.