Ariane Kilian se od 1. července 2022 stává vedoucí útvaru Komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO

Ariane Kilian převezme 1. července 2022 funkci vedoucí útvaru Komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO. Nahradí Jense Katemanna, který se 1. července 2022 stane novým vedoucím útvaru Komunikace značky Volkswagen Osobní vozy a objemové skupiny koncernových značek.
Ariane Kilian převezme 1. července 2022 funkci vedoucí útvaru Komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO. Foto: Škoda Auto

Ariane Kilian byla dosud zodpovědná za komunikaci v koncernových oblastech Technika a Volkswagen Group Components. V budoucnu bude podřízena novému předsedovi představenstva společnosti ŠKODA AUTO Klausi Zellmerovi.

Ariane Kilian je vystudovaná novinářka. Po vzdělání v oboru žurnalistiky, politiky a ekonomiky v Kolíně nad Rýnem a stáži v Burda Media pracovala jako redaktorka v časopise a deníku a v tiskovém oddělení německého Bundestagu. V roce 2007 nastoupila do společnosti Volkswagen, kde zastávala různé manažerské pozice v oblasti komunikace a vnějších vztahů.

Od roku 2015 je zodpovědná za komunikaci divize Volkswagen Group Components a od roku 2021 za novou koncernovou divizi Technik s odpovědnosti i za další oblasti Battery a Charging & Energy. Od roku 2015 se také v rámci koncernu Volkswagen podílela na založení organizace na podporu uprchlíků a do roku 2020 ji vedla.

Jens Katemann vystudoval sociální vědy, hospodářskou politiku a sportovní vědu na Vestfálské Wilhelmsově univerzitě v Münsteru. Po stáži ve vydavatelské skupině Handelsblatt zahájil svou profesní kariéru jako redaktor německého automobilového časopisu auto motor und sport.

V letech 2006 až 2009 byl vedoucím oddělení časopisu a v roce 2009 převzal funkci šéfredaktora časopisu AUTOStrassenverkehr. O tři roky později byl jmenován šéfredaktorem časopisu auto motor und sport.

Jens Katemann je od dubna 2017 vedoucím útvaru Komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. Od 1. července 2022 převezme funkci vedoucího úvaru Komunikace značky Volkswagen Osobní vozy ve Wolfsburgu a zároveň bude řídit komunikaci skupiny objemových značek.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.